Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

És akkor a honlap eredményessége meglódul

online kommunikáció, honlap eredményessége

Vajon melyek azok a legfontosabb tényezők, amik miatt mérhetően fellendül céged weboldalának eredményessége? Technikai lózungok nélkül, fehéren-feketén…

Saját kézben a weboldal

Hadd szóljak először az eszközről. A kódolt honlapokat a programozó készíti, aki többé kevésbé egyedien szövi a kódot. Azonban, ha eltűnik, felmond, vagy egyszerűen megszakad vele a kapcsolat, egy programozói tudást igénylő honlap marad utána, amit elég nehézkes kezelni.

Ha nem szeretnél belefutni abba a helyzetbe, hogy magadra maradsz egy kiválóan programozott honlappal, akkor jó választás egy tartalomkezelővel vértezett weboldal. Ennek az az előnye, hogy szerkesztése rövid tanulókörrel elsajátítható, akár saját magad is intézheted.

Tartalomkezelővel nem maradsz magadra

A WordPress rendszert javaslom, miután évek óta ezt használjuk, ezzel építjük ügyfeleink weboldalait. A világ legszebb honlapjai készülnek vele, a mai weboldalak több, mint egyharmadát működteti a WordPress rendszer. Elterjedtsége főleg egyszerű kezelésének, átlátható struktúrájának és bővíthetőségének köszönhető.

A legfontosabb előnyök:

  • Akár magad is tudod szerkeszteni
  • Függetlenítheted weboldaladat a fejlesztőktől
  • Ezért sohasem maradsz vele magadra
  • és főleg gyorsan, szabadon kommunikálhatsz vele

Hatékony üzenetekkel, ajánlatokkal

Mindenki szeret magáról beszélni a honlapon, máig élő hiedelem, hogy a weboldal rólunk, a cégről szól, bemutatva annak szolgáltatásait és termékeit. De ez nem így van.

Ehelyett értékalapú kommunikációt javaslok, amely olyan témákról és felvetésekről szól, amely a vevő számára értékes előnyöket helyezi középpontba. Vagyis úgy érdemes beszélni, hogy a leendő vevő, ügyfél a számára értékes dolgokról olvasson. Ismerjen magára, a problémákra, pontosan éreztesd velük, hogy tudod, mit szeretne megoldani. Beszélj dolgaidról úgy, mint számára hasznos és értékes megoldásokról. Gyorsan és egyértelműen tudasd vele, hogy a legjobb helyen jár nálad!

Van egy marketinges mondás, amely szerint senki sem érdekel ki vagy, amíg nincs egy jó ajánlatod.

SEO, és ami azon túl van…

Olyan véleményeket lehet olvasni a weben, hogy a WordPress nem keresőbarát, de ezt nem kell elhinned. Igenis, számos esetben értünk el szép sikereket a keresőoptimalizálás terén.

Ugyanakkor látnod kell, hogy a keresőrendszer értékelési mechanizmusa folyamatosan változik, az elmúlt 10 évben pedig teljesen átalakult. Például ma már a kulcsszavakat nem kell beírni a kódba, mint régen tettük, és azok jelentősége sem a régi már.

A keresőrendszer értékelésének hangsúlya áttevődött a felhasználók viselkedésének elemzésére. A keresőbéli aktivitásból a Google következtetni tud arra, hogy mennyire értékes a tartalmad az érdeklődők számára. Ha úgy látja, hogy a látogatók hamar elhagyják webhelyedet, akkor világos számára, hogy tartalmad csak kevés érdeklődésre tarthat számot, ezért hátrasorolja weboldaladat a találati listán.

Ha pedig láthatóan számottevő érdeklődést szolgálsz ki, akkor gyengébb optimalizálási eredményekkel is előre kerülhet weboldalad. Mert az érdeklődés kiszolgálása, az erre szolgáló tartalom a király.

Ami pedig jó a látogatóknak, az jó a keresőrendszernek is.

De hogyan SEO-zhatod meg WordPress honlapodat?

  • Optimalizálást segítő kiegészítővel
  • Illetve keresőbarát webcímekkel
  • Csatolva a szükséges Google szolgáltatásokat, mint pl. a Search Console

A WordPresshez illesztünk egy kiegészítőt, amely egyszerűen végigvezet a tartalom optimalizálásnak folyamatán. Ezzel igazán egyszerűvé válik a tartalom keresőbaráttá formálása. Használatát pedig partnereinknek betanítjuk. Így elérheted, hogy későbbi tartalmaid is jó esélyekkel induljanak versenybe a keresőrendszer kegyeiért, a jó találati pozíciókért.

Automatikus, értékesítést segítő marketingfolyamatokkal

A szimpla SEO-zás mellett inkább javaslom az érdeklődés tudatos irányítását. Elég kicsiny hatékonysággal számolhatsz, ha arra vársz, hogy a keresőből beérkező látogatók majd jelentkeznek nálad telefonon vagy e-mailben.

Viszont sokkal eredményesebb, ha előre megtervezzük a folyamatot. Legyen valami értékes a weboldaladon, talán egy infó, ajánlat vagy bármi más, amiért cserébe elérhetőséget kapsz. Ezzel pedig újra és újra megszólítva közönségedet, jó eséllyel formálhatod szemléletüket irányodban, bizalmat építhetsz és vevőket, partnereket nyersz közülük.

A kapcsolatot rendszeres kommunikációval, blogolással, blogértesítőkkel vagy hírlevelekkel érheted el.

A WordPress kiváló eszköz az ilyen marketingfolyamatok felépítésére. Nagyszerűen kézben tartható, ezrével vannak hozzá olyan kiegészítők, amik pontosan ezt segítik. Fogd és vidd, drag’n’drop jellegű űrlap építő pluginek, amelyek hírlevelező rendszerbe továbbítják a jelentkezők adatait, egyszerűen kezelhető hírlevelező rendszerek állnak rendelkezésre, amelyek szépen illeszthetők a WordPress honlapodhoz.

Célzott hirdetőkampányokkal

Már csak le kell önteni weboldaladat érdeklődőkkel

Hajózni pedig kell… – mondta régen valaki, a marketing elengedhetetlen része a hirdetések világa. A közösségi oldalakon és a keresőrendszerben kiválóan megcélozhatod a célcsoportodat, eljuttatod hozzájuk üzenetedet. Ez ugyan pénzbe kerül, de sokkal jobb helyetben vagy, mint régen voltak a cégek, amikor azt tartották, hogy a reklámköltség fele kidobott pénz az ablakon, csak nem lehet tudni melyik fele az…

Mára az online hirdetések pontosan elszámolnak az eredményekkel, fillérre meg lehet mondani, milyen a hatékonyság. Nincs más feladat, csak a meglévő hirdetéseket csiszolni egyre jobbra, élesebbre.

Ezekkel segítünk

A fentieket illetően pontosan arról beszéltem, miben segítünk partnereinknek. Sőt, még többet is teszünk de sajnos nem fér bele egyetlen posztba.

A lényeg:

  • Felépítjük céged leghatékonyabb honlapját
  • Segítünk élesre csiszolt marketinges üzenetekkel
  • Finomhangoljuk a tartalmat vagy új tartalmi részeket írunk
  • Közreműködünk az érdeklődőket begyűjtő marketingfolyamatok felépítésében
  • Segítünk benne, hogy ajánlataid eljussanak a célcsoporthoz, minél több érdeklődőt terelve weboldaladra, cégedhez, vállalkozásodhoz.

Eredmény?

Nagyobb arányú, folyamatos érdeklődés az internetről, több ügyfél, növekvő éves bevétel.