• Tündérvíz webshop

6 év után megújulva, az egészségtudatos vevőkért

“Eddig nem volt olyan kérésem, amit szinte néhány órán belül ne oldották volna meg. Fél szavakból is megértjük egymást. Korrekt, egyenes cég, öröm velük együtt dolgozni!”

Duldner Albert – Tündérvíz, tulajdonos

A Tündérvíz sajátmárkás, energiával dúsított vizet gyárt és palackoz egészségtudatos fogyasztók számára. A vevők kiszolgálásának fontos színtere a webshop, amely naponta fogadja a megrendeléseket. 6 évvel az első webshop fejlesztése után újraépítettük a honlapot, amely megújult felületével tovább építi a céges imázst, és könnyen kezelhető felületet nyújt a vásárláshoz.

Ezekkel járultunk hozzá

– webes arculat, – webshop, – koncepció, tartalmi struktúra, – tartalomfejlesztés, szövegírás, – komplett szerkesztői munka, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, –  marketinges üzenetek és vizualitás

A tündérvíz honlap céljai

A honlap feladata, hogy egyszerűen használható, sikeres webshop működést produkáljon. Az előző weboldal 6 éves működése után érett meg az elhatározás a váltásra. Az új honlap a webshop funkciók mellett célként kapta, hogy erősítse a cégimázst, folyamatosan fejlődő cég képét tolmácsolja.

Új webshop a régi termékekkel

A honlap eleganciáját ennek megfelelően megcsiszoltuk. A kezdőlapot teljesen újjávarázsoltuk, és a belső aloldalak struktúrája is megújult. Úgy intéztük a weboldal felépítését, hogy a termékeket nyilvánvalóen ne kelljen újra felvinni a rendszerbe. Ezért a régi webshopból exportáltuk a termékek információit majd az új webshopba importáltuk azokat.

Az új webshop első eredményei: megújult felépítése, kiemelkedő esztétika. Megújult belső admin felületek. Egyszerű kezelhetőség és magasabb műszaki körülményekhez való megfelelés.

A webshop integrálva van az árukeresővel, a honlapon megjelenő termékek szabadon kereshetők az interneten.

Élőben is megnézheted!

Így készült a weboldal

A honlap tulajdonképpen a korábbi, szintén általunk 2015-ben készített honlap felújítása volt. Időközben eltelt 5-6 év, és a technika fölött eljárt az idő.

Az első körben megbeszéltük mit veszünk át a korábbi honlapról, és milyen tartalmakkal egészítjük ki. Nyilván új célok kerültek látókörbe, s a webstruktúrát annak megfelelően alkottuk újra. Első lépésben létrehoztunk egy üres weboldalt, amelyhez hozzáigazítottok a termékstruktúrát.

Amikor az új tartalomkezelő befogadta a korábbi honlapról származó termékeket, ezután dolgoztuk fel az egyéb tartalmi részeket. A régi honlaphoz képest lényeges változás volt, hogy az új szemléletesebben, modernebb megjelenéssel alapozza meg a céges üzeneteket. A régi weboldal is rendben működött, azonban a jövőre nézve az új magasabb verziószámú környezetben állt munkába, ezért újabb hosszú időn keresztül szolgál majd gazdáinak megelégedésére.

Aminek a honlapgazda örül

– Pozitív visszajelzések a honlapról.
– Példaértékű megjelenés
– Reszponzív megjelenés mobilon is
– A weboldal tükrözi a gyártó fejlődését
– Egyszerűen kezelhető tartalmak
– Optimalizált, keresőbarát felépítéssel
– Részletes termékmenedzsmenttel

Nagyszerű volt részt venni egy egyébként sikerrel dolgozó webshop megújításában.  Örömmel láttuk a honlapgazda bizalmát munkánk iránt, s hogy 5 évvel később újra bennünket választott. Köszönjük!

Partnerünk ezt írta:

“Eddig nem volt olyan kérésem, amit szinte néhány órán belül ne oldották volna meg. Fél szavakból is megértjük egymást. Korrekt, egyenes cég, öröm velük együtt dolgozni!”

Duldner AlbertTündérvíz - ügyvezető, tulajdonosTündérvíz webshop

Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén

két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával

online stratégia

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Meglévő vállalkozását erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!

Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.