Ezüstfenyő Hotel*** – Telkibánya
„Köszönöm, letisztult, igényes munkát vehettünk át, aminek igazán örültünk. Szívvel ajánlom tovább munkátokat…”
Gál Péter, Szállodavezető
Az Ezüstfenyő Hotel szerette volna új, modern köntösbe öltöztetni honlapját. Ez volt a negyedik zempléni témájú honlap egyetlen év alatt. Miután a szintén zempléni Mézes Gergő weboldal ÉvHonlapja díjat kapott, ez esetben is különlegesen szép honlapot szerettünk volna alkotni. Erre jó pálya nyílt, hiszen a téma is gyönyörű.
Ezekkel járultunk hozzá
– ötlet és design, koncepció, – új tartalmi struktúra, – tartalomfejlesztés, szövegírás, – a tartalom szerkesztése, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – marketinges üzenetek és vizualitás
Iránymutató megjelenés, vendégeket csalogató imázs
A weboldal gyönyörű, nagy képeket kapott, hangulata illik ahhoz a milliőhöz, amely Zemplén szívére jellemző. Az alkalmazott gyönyörű fotók igazi vendégcsalogatók, a honlap pedig a szállodai szolgáltatások bemutatása mellett kitér a környék nevezetességeire, amelyeket kirándulóként érdemes felkeresni. A weboldalt igazi információs szigetnek szántuk, ami bemutatja, miért is érdemes felkeresni hazánk e gyönyörű ékkövét, Telkibányát.
A feladat
A korábbi weboldal is kiemelkedő volt a maga korában, az új honlappal a korábbi irányt folytattuk, viszont sokkal részletesebben sőt, olyan hangulattal, ami vonzó meghívást jelent a pihenni vágyóknak és a kirándulóknak.
Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:
– látványos, színvonalas és vonzó
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen rajta foglalási lehetőség
– vonzóan mutassa be a hotelt és a környéket
– valamint technológiáját illetően is előrelépés legyen
Élőben is megnézheted!
Így készült a weboldal
Az első telefonos konzultáción áttekintettük a korábbi honlap témáit, szelektáltunk. Megnéztük, melyek azok a részletek, amelyeket szeretnénk megtartani és még jobban részletezni. Amelyek előmozdítják a weboldal céljának megvalósulását és mik azok, amik elhagyhatók. Ebből is volt jó pár. Így tulajdonképpen egy szelektálással indítottunk, ennek eredményeként egy célirányos tartalom kezdett körvonalazódni, ez aztán kijelölte a további fejlesztések menetét.
Belevettettük magunkat a zempléni környék nevezetességeibe, kigyűjtöttünk tucatnyi látványosságot és turistacélpontot. Tulajdonképpen ezzel hamarabb megvoltunk, mint a hotel dolgaival. Mire a képanyag beérkezett a hoteltől, a turistáknak szánt rész szinte kész volt.
Utána a fókuszt a hotel dolgaira irányítottuk. Felépítettünk a hangterápiás, wellness és éttermes részeket. Ehhez többnyire konkrét képanyagot kaptunk, különösen az éttermi gasztrofotók tekintetében. A csúcsidő az utolsó két hét volt, amikor a szövegek véglegesítése és az utolsó aloldalak készültek. A feljesztés kb. 8 hetet kért, ebben volt némi holtidő és tesztelési fázis. A végeredményt keresőoptimalizált formában adtuk át.
Az eredmény
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Új angol nyelvi verzióval szólítja meg a külföldieket
Partnerünk ezt írta:
Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén
két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával
Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
Meglévő vállalkozását erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.