Magyar Marketing Szövetség
Egy szép weboldal fantasztikus, de a lényeg akkor kezdődik, amikor potenciális ügyfeled keze megáll az egérrel, és szinte a képernyőhöz ragadva végigolvassa ajánlataidat. Ez már fél siker! – Olvasd el, hogyan valósul meg!
Jól tudunk majd együttműködni, ha célirányos, hatásos üzenetekkel, tartalmakkal szeretnéd várni az érdeklődőket céged weboldalán, amelyek további olvasásra és kapcsolatfelvételre ösztönzik az olvasót. Ugyanakkor szívesen veszel segítséget ennek megírásához.
Az együttműködéssel kezdődik
A közös munka interjúval kezdődik, amikor megismerjük egymást, átbeszéljük munkádat, céljaidat. Megbeszéljük az erősségeket, amelyeket érdemes hangsúlyozni. A megbeszélések, interjú során rögzített jegyzetekből felépítjük az üzeneteket és a tartalom főbb irányait. Gyorsabban fog menni, mint hinnéd! Ezért az első körben nem kell különösebb tartalmi anyagokkal készülnöd, pont ekkor dől el, hogy mit szeretnénk tolmácsolni a weboldalon, milyen témavázlatok szükségesek, és mit kell tenni ehhez.
Ennek eredményeként elkészül a tartalom stuktrúrájának vázlata, amelyet követve látni fogjuk, hogy a kész weboldalon milyen témák érkeznek majd. Nyilván lesznek olyan tartalmi részek, amelyek szakmai témákat sorolnak. Ezeket legalább vázlat szintjén Neked kell delegálnod. Ezeket a tartalmakat igény kiegészítjük, vagy újakat írunk.
Segítünk benne, hogy végeredményben könnyen fogyasztható, érdekes tartalmak kerüljenek honlapodra.
Eredmény?
Vonzó címek, üzenetek, tartalmak
Weboldalad jól struktúrált, érdekes, vonzó tartalommal gyarapodik.
Részedről gazdaságos időráfordítással élesre hangolt tartalom születik weboldaladra. Nem kész tartalmakat várunk, hanem proaktívan hangoljuk tartalmaidat olyanra, hogy az érdekes információs szigetként működjön, amelyet jó olvasni, és időnként érdemes visszatérni rá. Ez jócskán bizalmat épít, mert érdeklődőid látják, hogy nemcsak profi vagy az adott területen, de róluk beszélsz, problémáik, igényeik megoldásáról.
A vonzó tartalom érzékelhetően működik azáltal, hogy érdeklődést kelt, vezeti a figyelmet, és növekvő arányú kapcsolatfelvételt eredményez. Honlapod elkezd élni, és megbízhatóan tereli cégedhez a potenciális ügyfeleket. Végül is ez a célja.
Ezért érdemes figyelned ránk
Már 18 éve dolgozunk azon, hogy ügyfeleink kommunikációja kiemelkedő legyen, és ennek köszönhetően a feléjük áramló kereslet növekedjen. Az elmúlt években ÉvHonlapja díjakat nyertek munkáink, amelyek pontosan ilyen elvek szerint készültek. A zsűri a kiemelkedő megjelenés mellett a marketingcélokat és azokkal összhangban lévő tartalmat díjazta.
- ÉvHonlapja Fődíj 2019
- ÉvHonlapja Minőségi díj 2017
Magyar Marketing Szövetség
- Üzleti Megbízhatóság Fődíj
Együttműködő Vállalkozók Szervezete
Munkáink közül
Kattints, és nézd meg a részleteket!



Palouma Zsuzsanna, tulajdonos


Büchinger Mariann, tulajdonos


Jahromi-Józsa Berti


Benedek Dóra, tulajdonos


Gál Péter, szállodavezető


Dr. Rádó Zsófia, tulajdonos
Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén
két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával

Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Meglévő vállalkozását erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Esettanulmány
Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!
Esettanulmányunkban részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.