Biotrans – Ételhulladék elszállítás
„Úgy láttam, hogy hasonlóan gondolkodunk arról, hogy mitől lesz vonzó egy honlap…”
Dr. Rádó Zsófia, Biotrans
A Biotrans a korábbi ÉvHonlapra díjunk nyomán talált ránk, amikor Zsófia, az egyik cégvezető a legszebb magyar honlapok után keresett az interneten. Ilyen indítás után nem lehet félvállról venni a munkát, de hát nálunk ez nem is szokás. A kész honlap megjelenése példaértékűen tiszta és lényegretörő.
Ezekkel járultunk hozzá
– ötlet és design, koncepció, – struktúra, tartalmi felépítés, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – marketinges üzenetek és vizualitás – a tartalom angolra fordítása – angol nyelvű honlap szerkesztése
Élenjáró imázs, iránymutató megjelenés
Az elkészült honlap tudatos, profi szolgáltatásokat nyújtó vállalat képét közvetíti. Sikerült olyan módon bemutatni az ételhulladék elszállítás szolgáltatását, hogy az ízléses és esztétikus maradt minden részletét illetően. A weboldal sok dícséretet kap, reméljük az üzleti mutatók is alátámasztják a váltás sikerét.
A feladat
A korábbi weboldal is kiemelkedő volt a maga korában, ezért 2019-ben is szerettük volna tartani azt a megjelenést, ami iránymutató lehet az iparág számára. Egy ilyen elvárás mindig motiváló, örömmel vetettük bele magunkat a munkába.
Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:
– látványos, színvonalas és egyszerűen használható
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen rajta ajánlatkérési lehetőség
– vonzóan mutassa be az szolgáltatást
– hiteles és méltó képet nyújtson a vállalat munkájáról
Élőben is megnézheted!
Így készült a weboldal
Két konzultációval indítottunk, az első inkább az ismerkedést szolgálta, a másodiknál viszont már kizárólag a célra koncentráltunk. Tekintve, hogy személyes találkozó nélkül, kizárólag telefonos megbeszélésekkel terveztünk, a munka elején hosszabb konzultációk voltak. Összesen 4-5 megbeszélés volt, amikor egyeztettük a rendelkezésreálló anyagokat és áttekintettük a haladást.
A fejlesztés vagy két hónapig tartott, mialatt volt idő a tartalmi anyagok csiszolására, az aloldalakon teljesen újraírt tartalmi részek követik egymást. A honlap fő üzeneteit megcsiszoltuk, marketingesebbé tettük. A formaterv elsőre tetszést aratott, a tartalmi felépítés néhány megbeszélés során állt össze. A szerkesztői munka viszonylag hamar megvolt. Végezetül a honlap keresőoptimalizálása történt, amely magában foglalta a korábbi honlap webcímeinek integrálását. Az előző honlap webcímeit az új honlap aloldalaira irányítottuk, ezért nem lesznek törött linkek a keresőrendszer korábbi honlapot soroló hivatkozásairól.
Az eredmény
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Új angol nyelvi verzióval szólítja meg a külföldieket
Zsófia ezt írta:
Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén
két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával
Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
Meglévő vállalkozását erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.