Creative3D – A 3D nyomtatás és különleges hangdobozok világa
„Kellemes, jól kezelhető, logikusan felépített. Úgy gondolom jól megfogtátok az esszenciáját a tartalmainknak annak ellenére, hogy kezdetben nem igazán tudtatok róla szinte semmit.”
Fekete Tamás – tulajdonos
Tamás és István, két igazán kreatív fiatal által alapított startup vállalkozás keresi útját a weben. Rendhagyó formákkal és hangzással épített fa hangdobozokat és 3d nyomtatást ajánlanak látogatóik figyelmébe. Lenyűgöző volt tapasztalni a lendületet és dinamikát, amivel dolgaikat igazgatják huszonéveik elején. Érdekes és tanulságos skypos konzultációkon vagyunk túl, sajnos személyesen nem találkoztunk.
Ezekkel járultunk hozzá
– Koncepció, webes arculat – tartalmi struktúra, – tartalomfejlesztés, szövegírás, – komplett szerkesztői munka, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – marketinges üzenetek és vizualitás, – a weboldal használatának betanítása
A weboldal marketingcéljai
A weboldal elsődleges feladata, hogy átadja a legfontosabb üzeneteket a célcsoport felé. Mivel foglalkozunk, miért jó velünk dolgozni? Ugyanakkor szerettük volna, ha a kiállás igényessége példaértékű legyen, jó erősen alátámasztva a Honlapgazda szolgáltatásainak színvonalát.
A honlap ezért WordPress és világbajnok templét házasításával készült, szem előtt tartva, hogy a honlap gazdája időnként nyilván szeretne módosításokat, tartalmi bővítéseket tenni. Ezért nem csak szép, de a háttérben egy nagyszerűen használható tartalomkezelő működik, amelynek kezelése rövid tanulókörrel elsajátítható. A weboldal munkába állítása után használatát betanítottuk.
A honlap lehetőség szerint mindegyik aloldalán üzenetküldő formot helyeztünk el, hogy a kapcsolatfelvételt és ajánlatkéréseket megkönnyítsük.
A feladat
Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:
– alátámasztja szolgáltatásának színvonalát
– amire bátran hivatkozhat ajánlataiban
– legyen hely a referenciáknak, ajánlóknak
– kiemelkedő kiállással mutatja be a vállalkozást
– világos üzenetekkel kommnikál
– önállóan szerkeszthető, nem kell vele másra várni
– keresőbarát megoldás legyen
Partnerünk ezt írta:
Élőben is megnézheted!
Így készült a weboldal
A kezdő konzultációk nyilván az ismerkedésről szóltak, annál inkább, mert ebben a témában ez volt az első körünk. A 3d nyomtatás számunkra ismeretlen terület volt, s az egyedi hangládák világa sem volt ismerős. Ezért vagy két alkalommal csak beszéltünk arról, mi is ez a szolgáltatás, miről szól, ízlelgettük a fogalmakat.
Kívülről talán furcsának tűnhet, hogy ennyire szeretnénk megismerni partnereink munkáját. Azonban érdemes megjegyezni, hogy a honlap felépítésekor tulajdonképpen a marketingüzenetek teljes sorát megírjuk, és a webes tartalom jó részét is.
Helyetted beszélünk
Az előzetes konzultációk során ehhez gyűjtünk impulzusokat, inspirációt. Ezután Megbízónk helyett beszélünk, olyan kommunikációt felépítve, ami méltón képviseli a Honlapgazdát és annak érdekeit a honlapon, az interneten.
Miután munkába lendültünk, lelkesen válogattuk a képeket, építettük a honlap struktúráját. A bemutatott két terület egymással csak marginálisan érintkezik, tulajdonképpen két célcsoporthoz beszélünk, ami nem igazán szerencsés körülmény. Ennek ellenére igyekeztünk a lehetőségek szerint követni Megbízónk elképzeléseit.
Az eredmény
– Szép weboldal készült
– Partnerünk elégedett
– Reszponzív megjelenéssel működik nyilván
– Bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Egyszerűen kezelhető
– Optimalizált, keresőbarát felépítéssel
– Ráadásul működtetjük is!
Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén
két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával
Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
Meglévő vállalkozását erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.