Testelixir – alternatív természetgyógyászat
„A honlap harmóniát sugároz, amit én is szeretnék a klienseim felé közvetíteni a saját munkám során. A lágy színek és a jól áttekinthető, de mégis változatos honlapelemek egyfajta biztonságot is sugároznak, egységes egészet alkotnak.”
Dr, Détári Anikó – természetgyógyász
A Textelixir Test Harmónia Stúdió új egészségügyi vállalkozásként segíti az alternatív inger- és mozgásterápiák iránt érdeklődő közönséget. Induló vállalkozásként az alapoktól építjük fel kommunikációját. Ennek mérföldköve a honlap és az a köré építendő stratégiák, amelyek megvalósítása meghatározott terv szerint halad. Anikónak nem csak weboldal készül, hanem fokozatosan kiteljesedő összetett marketingrendszer. Nagyszerű együtt dolgozni!
Ezekkel járultunk hozzá
– marketingterv, – online megvalósítás, – online kampányok, – webes struktúra, – tartalomfejlesztés, – komplett szerkesztői munka, – keresőbarát tartalomkezelő rendszer, – marketingüzenetek és vizualitás, – optin metódusok, crm kapcsolása – optin rendszer felépítése, – hírlevelek indítása, – rendszeres konzultációk
A Testelixir honlap marketingcéljai
A Stúdió motorja dr. Détári Anikó képzett, állami engedélyekkel rendelkező természetgyógyász, kezelései középpontjában a Bowen technikán alapuló ingerkezelések és alternatív mozgásterápiák vannak, mint a jóga, a csikung. A kezelések után a pszichés és az élettani folyamatok az egyensúlyi állapot felé mozdulnak. A kliensek megtalálják az összhangot saját testük folyamataival és később saját maguk is képesek befolyásolni a működést.
A weboldal célja az érdeklődők bizalmának erősítése a Stúdió felé. Információs tartalmak szolgálnak az ismeretterjesztés eszközéül, szólnak a Bowen és Csikung technikák mibenlétéről, hasznáról, előnyeiről. A weboldal aktív része a felépített marketingstatégiának, a bevezető szolgáltatás, az állapotfelmérés igénybevételére motivál. A potenciális érdeklődők számára van esettanulmány, amely regisztráció ellenében olvasható, letölthető. A honlap mögött hírlevélküldő rendszer működik, ami időnként érdekes információk olvasására hívja meg a regisztráltakat, vissza a honlapra. Ahol ismét találkoznak a branddel és a motivációs infókkal.
A honlapon többféle garancia biztosítja a célcsoport kényelmét és a terápia hatékonyságát, mint a fájdalommentes garancia, a szakmai garancia és az optimizmus garancia. Amennyiben a kliens kényelmét, optimizmusát beárnyékolja bármilyen körülmény, visszaigényelheti a befizetett díjat.
A weboldal része az előre megtervezett kampányjellegű értékesítési folyamatnak azzal, hogy hatékony motivációs eszközökkel van felszerelve és azok automatikusan működnek.
Anikó írta:
„Nagyon köszönöm a segítségedet, Gábor. Megnyugtató érzés volt, hogy mindig pontosan tudtad, hogy mit, hogyan kell tenni a sikeres munka érdekében. A szakmaszereteted pedig inspirálóan hat rám és egy jó iránytű.”
A honlap köré épített marketingstratégia elemei:
– vonzó megjelenés, ami kiemeli a weboldalt a tömegből
– szolgáltatáscsomagok üzenetei és szöveges tartalmai – szövegírói támogatással
– rendszeres blog, ami alátámasztja a szakmaiságot és érdekes vonzerőt képvisel
– landing oldalak ajánlatokkal, amelyek a hirdetésekre kattintókat fogadja
– feliratkoztató metódus, csali, lead magnet, ez jelenleg 15%-os hatékonysággal megy
– hírlevélküldő rendszer, ami gyönyörű és érdekes hírleveleket küld
– hírlevelek megfogalmazása szövegírói támogatással
– hirdetések, posztok a közösségi oldalakon
– heti követés, a tartalmak proaktív megújítása
Élőben is megnézheted!
Így dolgozunk együtt
Első körben megbeszéléseket tartottunk, amelyek során egyeztettük elképzeléseinket, tisztába jöttünk Anikó céljaival, illetve elmerültünk a témában. Mélyre ástunk, hogy minél több részlettel tisztában legyünk a természetgyógyász munkájával kapcsolatban. Átbeszéltük az egyes kezelések mibenlétét, mindezt azért, hogy utána képesek legyünk hatásos üzeneteket tolmácsolni a honlapon és a közösségi felületeken.
A weboldalhoz bőséges szakmai tartalom érkezett. Az egyes tartalmi részeket újrastruktúráltuk, kiegészítettük. A weboldal képeit magunk gyűjtöttük össze, a honlapgazdával egyeztetve illesztettük a tartalomba.
A weboldal elkészülte után sem hagyjuk abba, a kommunikáció rendszeres a Facebookon és az Instagrammon. Rendszeres posztok következnek, hirdetésekkel. A kommunikáció előre tervezett forgatókönyv szerint történik.
Az induló vállalkozást arculati anyagokkal segítettük, a beinduláshoz szükséges offline kellékek tervezésével. Külön öröm látni a képeket a rendelő falán.
Az együttműködés heti fordulókkal zajlik, minden konzultáción megbeszéljük a haladást, a tapasztalatokat és annak megfelelően tervezünk. Rá egy hétre új konzultáció következik!
Az eredmény
– Remek visszajelzések a honlappal kapcsolatosan
– Példaértékű honlap építi az imázst
– Rendszeres posztok, ajánlatok a FB-on
– Bátran induló ajánlatkérők a honlapon
– A weboldal jól érezhetően bizalmat épít
– Folyamatosan gyűjti az érdeklődőket
Köszönjük Anikónak, hogy számít ránk, és céltudatosan dolgozik. Örömmel működünk közre sikere érdekében.
Partnerünk ezt írta:
Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén
két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával
Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
Meglévő vállalkozását erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.