Marketing Időgép:
“Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Értékesítési üzenet helyett – kezdj el segíteni!

sikeres honlap, kommunikáció

Ha belefáradtál az értékesítésbe, kezdj el SEGÍTENI! A legjobb értékesítési üzenet…

Van olyan üzenet, ami utat tör iparágad piaci dzsungelében, átvágva a legsűrűbb akadályokon. Elintézi, hogy vevőid, ügyfeleid könnyen és gyorsan Rád találjanak, vállalkozásodra pedig a legjobb idők köszöntsenek.

Ha segítesz másoknak, sikeres leszel. Ezért:

Legtöbb cég, akivel összehozott a sors, azzal foglalkozik, hogy adott terméket, szolgáltatást értékesít, próbál találni hozzá vevőket, ügyfeleket. Azon dolgoznak, hogy egyre sikeresebbé tegyék saját üzletüket. De hogyan gondolkodik a zseni?

Az üzleti zseni jár a világban, látja az emberek gondjait. Szeretne nekik segíteni, jobbá tenni a életüket, ezért céget alapít egy-egy probléma megoldására. Cégét aztán sikeressé teszik a vevők, akiknek megoldást nyújt. – Ő tehát nem saját sikerein dolgozik…

Sajnos nem lehetünk mind zsenik,…

– ezért legalább lessünk el pár fogást!

Legtöbben sajnos nem vagyunk abban a helyzetben, hogy a világ bajaival foglalkozzunk, mert már van saját termékünk, szolgáltatásunk, – amit persze el kell adni…

Ha Te is ebben a cipőben jársz, érdemes lehet legalább annyira szemléletet váltanod, hogy leveszed figyelmed fókuszát saját termékedről, szolgáltatásodról. Helyette ráirányíthatod azokra, akiknek SEGÍTHETSZ életüket vagy üzletvitelüket jobbá tenni.

Operálj világos, segítő üzenetekkel!

Felírhatnád a honlapodra is, hogyan segít portékád azoknak, akik megrendelik. Minél pontosabban írsz, annál többen lesznek, akik magukra ismernek. Sőt, segíthetsz azzal is, hogy megnevezed őket. Ha például cégvezetők, döntéshozókhoz beszélsz, fogalmazhatsz így: “Cégvezetőként biztosan belefutott már abba a problémába, hogy …” Vagy épp ezt is írhatod: “Taxisofőrként gyakori gond lehet, amit legyőzhet, ha … ”

Ha egyértelmű, kristálytiszta üzenettel megírod honlapodon, hogy végül is kiknek, hogyan segít kínálatod, annak olyan hatása lesz, mintha macsetével vágnál széles ösvényt a bozótban… – Egyenesen ügyfeleid táborához, akik ezután rád találnak, mert üzeneteddel elintézted. Ez lesz a legjobb értékesítési üzenet!