Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Tiéd a célcsoport figyelme, ha így kezded

célcsoport figyelme

Hogyan érdemes kezdeni weboldaladat, hogy látogatód úgy érezze, megtalálta a megoldást? Már nem is érdemes tovább kutatnia, hiszen Te vagy a legjobb, amit találhatott..

A Honlapragasztó elveinek haszna elsősorban az, hogy azokat alkalmazva honlapod képes lesz azonnal figyelmet szerezni, megállítani a rohanó célcsoportot. A célcsoport figyelme drága valuta, ha megszerzed, hatalmas előnyre teszel szert.

Ezt akkor csinálod legjobban, ha weboldalad pillanatok alatt választ ad arra kérdésre: – Vajon miért kellene tovább olvasnom a honlapodat?
Ha ezzel megragadod a célcsoport figyelmét, ügyesen tovább irányíthatod, kézen fogva vezetheted el olvasódat addig a pontig, amikor interakciót vársz el tőle: – Kérj ajánlatot! Küldj üzenetet! Rendeld meg most!

Ha sikerül ez a kör, honlapod rutinos forgalmi rendőr módjára fogja cégedhez irányítani az érdeklődőket. De hogyan érdemes kezdeni weboldaladat, hogy utána tényleg így történjenek a dolgok?

Ezt javaslom:

A weboldal kezdőlapjának felső részén, amit először meglát az érdeklődő, érdemes egy figyelemfelhívó üzenetet elhelyezni.

Egy rövid, kiemelt üzenetet, aminek az a szerepe, hogy felkeltse a figyelmet. Vannak, akik ide valamiféle mottót képzelnek el, de nekik nincs igazuk. A mottók ugyanis csak a legritkább esetben vezetik át az érdeklődést a következő részekre. Pedig Neked pont az a feladatod ezzel az üzenettel, hogy az érdeklődőt megállítva elérd, hogy figyelmet szenteljen Neked és tovább olvasson. Emlékszel? A célcsoport figyelme az, amit mindenáron meg kell szerezned.
Ez az üzenet akkor jó, ha a célcsoport magára ismer. Ezért bátran megnevezheted őket. Kezdődhet ez az üzenet azzal, hogy

„Családanyaként milyen jó lenne, ha…” vagy
„Cégvezetőként, biztosan találkozott már…”,
„Egy magányos ember tudja a legjobban…”

– így szépen megnevezheted a célcsoportot.

Mit írhatsz még ebbe a rövid üzenetbe, hogy a célcsoport figyelme rád irányuljon a versenytársak helyett?

– Ígéretet: „Kezelésünk eredményeként Ön éveket fiatalodik…„
– Problémát: „Ha magányos emberként unja, már hogy nincs kihez szólnia…”
– Hasznot: „12 tipp, amivel összehozhatja családját és újra a régi hangulatban telik a hétvége…”

A lényeg, hogy a célcsoport magára ismerjen, azonnal észrevegye, hogy itt az ő problémájáról van szó, hogy megtalálta megoldást is, ráadásul találjon egy jó ajánlatot!

Ha ezt így komponálod meg a honlapodon, akkor jó eséllyel rakétaként emelkednek az eredmények és jóleső érzéssel dőlhetsz hátra, miközben szemléled a történéseket…