Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

A sikeres honlap képlete

sikeres honlap

A sikeres honlap receptje – ami egyszerű és fájdalmas

A hetekben többször szembe jött a kérdés, – vajon, hogyan lehetne megturbózni a honlapot a jobb keresőbéli helyezések érdekében?

Egyszer régen azt mondta Nekem valaki, “- Gábor, ha lesz ezer látogatóm, mert jó helyen vagyok a gugliban, akkor majd csak felhív valaki… – tehát nem is kell túlbeszélni a témát, mert ez a lényeg!”

Hidegzuhany: sosem lesz ezer látogatód, csak mert elöl vagy a gugliban

Viszont lehet ezer látogatód, ha használsz valamilyen kampányeszközt, azonban az pénzbe kerül, és tervezni illik a használatát. Ezért biztosan nem mindegy, hogy később mennyi telefonhívást fogadsz… – Rég túlléptünk már a ‘majd csak felhív valaki’ esélyein, ennyi édeskevés a túléléshez.

Vajon jó helyeket akarsz a gugliban, vagy üzletet?

A sikeres honlap gazdájaként akadj le a gugliról és azon gondolkozz, hogy mit ajánlj érdeklődőidnek a honlapon, amiért kinyújtják a kezüket. Rakj össze egy jó ajánlatot, ami megkülönböztet a többiektől! Írd oda, miért Te és a céged vagy az, aki a legjobb választás az adott helyzetben! Ha lesz egy jó érved, ami nagyszerűen alátámasztja ajánlatodat, akkor az remek versenyelőny. Már csak kommunikálni kell.

Oké, de SEO akkor is kell, mondhatnád.

Igen. Szerencsére van középút. A WordPress honlapokhoz lehet telepíteni egy klassz SEO plugint, amivel még a takarítónéni is keresőbarát formába tudja hozni a weboldalt. De tényleg. A SEO nem homályos praktika többé, és így van már ez évek óta. Van rá kézzelfogható, egyszerű megoldás. De van még valami fontos, amit nagyon szeret a keresőrendszer.. Sőt, ez a lényeg: A gyakran megújuló, rendszeresen bővülő szöveges tartalom, a publikációk sora. Ugyanis ha látja a gugli, hogy a honlap mögött álló cég kommunikál, értsd él és lélegzik… – akkor a honlap menetel előre. De hiába a kihegyezetett SEO és a mozdulatlan tartalom, a SEO nem fogja megmenteni a kudarctól.

A honlap sikerének képlete tehát:

Kiváló ajánlatok + kampány + gyakori publikációk + némi SEO. Ha ennek megfelelően igazítod hozzáállásodat a saját honlapodhoz, már csak ezzel is az interneten eredményes felső 5%-ba emelkedhetsz. Hidd el nekem, még mindig megdöbbentő azok aránya, akik számára a honlap sikere egyenlő a remek gugli találatokkal. Te ne légy köztük, tekints előre és mosolyogj!