Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Push üzenetek, üzenj a böngészőben!

kommunikáció, üzenetek

Így érheted el célcsoportodat a böngészőn keresztül.

A push üzenetek használatával el sem kell kérned az emailcímet, mégis egyenesen a szemük elé tálalhatod híreidet.

A hírportáloknál megszokott, hogy megkérdezik tőled, szeretnél-e értesítést kapni a legújabb hírekről. Ha szeretsz jól informált lenni, csupán egy-két kattintásodba kerül és holnaptól a monitorodra vagy éppen a mobilodra kapod a legújabb híreket push üzenetek formájában. Még az e-mail címedet sem kell megadni, mert rögtön a böngésződ sarkában, egy kicsiny ablakban jelennek meg a legújabb hírek.

Neked talán nem lehet ilyen saját internetes szócsöved? Te vajon hogyan tehetnél szert a push üzenetek klassz eszközeire, amivel anélkül képes leszel elérni a célcsoportot, hogy egyetlen e-mailcímet is elkérnél?

Képzeld el, hogy célcsoportod képernyőjére küldhetnéd saját értesítéseidet. Nulla késleltetéssel, de akár időzítve. Amikor az ember megnyitja a böngészőjét, azonnal érkezik az értesítés. Vajon mi kell ehhez, hogy Te is ilyen módon képes légy a közvetlen kommunikációra?

Ha WordPress honlapod van, akkor szerencsés lehetsz, mert egyszerű modul segítségével be lehet állítani a push üzenetek kommunikációs rendszerét.

Push üzenetek, erre használhatod

– Blogértesítőre
– Időzített vagy azonnali üzenetek eljuttatására
– Kampányok részeként

Így szerelheted be meglévő honlapodhoz

1. Kell egy közreműködő fél, aki eljuttatja az üzenetet honlapod látogatóihoz. Ehhez találni kell olyan szolgáltatót, aki ezzel foglalkozik. Nevezzük most push szolgáltatónak. Nyitsz náluk egy fiókot, s ő pedig némi díjért vagy díjtalanul eljuttatja üzenetedet a böngészőn keresztül azoknak, akik a honlapodon ehhez hozzájárulnak.

2. Honlapodra kell egy modul, amely megteremti a kapcsolatot honlapod és a push szolgáltató között. Így a szolgáltató az ott nyitott fiókodban gyűjti azokat, akik engedélyezték az értesítőidet.

3. Amikor van egy jó híred, egy új publikációd, vagy éppen egy új kampányod, a push szolgáltatónál nyitott fiókodban megírhatod az értesítést „követőid” számára.

4. A push szolgáltató a kért időpontban kiküldi az értesítést, ami megjelenik a címzett böngészőjének sarkában egy kis ablakban. Az értesítés kattintható is, és egy előre beállított webcímre irányítja a kattintót.

Voalá! Készen is van.