Mézes Gergő – ÉvHonlapja 2017
„Minden szempontból példaértékű weboldal született”
Molnár „Mézes” Gergely
Hatalmas élmény volt részt venni e honlap felépítésében. Mézes Gergő látványméhészete tiszta, intuitív és természetközeli, ráadásul a vizsolyi környezet festői szépsége olyan töltést hordoz, ami páratlan. Ennek megfelelően sikerült tolmácsolni az értékeket, miután a honlap ÉvHonlapja díjat nyert 2017-ben.
Ezekkel járultunk hozzá
– ötlet és design, – struktúra, tartalmi felépítés, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – webshop és fizetőrendszer, – felugró ablakok, regisztrációval, – hírlevélküldő rendszer csatolása, – hírlevelek írása, – teljes működtetés, – marketinges javaslatok, kivitelezés
Élőben is megnézheted!
Remek tartalom, gyönyörű honlap
Látványméhészet és Mézes vendégház, Mézmúzeum és webshop. Korábban több weboldal üzemelt, azonban a vállalkozás dolgai annyira összefonódnak, hogy összevontuk őket. Így szép keretbe van foglalva minden, amit Mézes Gergő méhészetéről tudni, látni érdemes.
A feladat
A korábbi honlap struktúrája, felépítése és tartalma kiigazításra szorult. Gergő arra kért, hogy tegyünk azért, hogy a weboldal alátámassza azt az imázst, amit vállalkozásának épít. Ráadásul legyen vonzó meghívás a kirándulók felé, akik eljönnek a zempléni tájakra, Vizsolyba.
Olyan honlapot szerettek volna, amely:
– látványos, színvonalas és egyszerűen használható
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen rajta rendelési lehetőség, webshop
– vonzóan mutassa be az ajánlatokat
– hiteles és méltó képet nyújtson a méhészet munkájáról
Így készült a weboldal
Néhány konzultáció alkalmával megbeszéltük az elképzeléseket. Döntés született egy új fotósorozat elkészítéséről, és egyeztettük milyen tartalmi anyagokat kell biztosítani a weboldahoz, és azokat hogyan helyezzük el.
A fejlesztés vagy két hónapig tartott, így volt idő a tartalmi anyagok módosításaira, a főbb aloldalakon teljesen újraírt tartalmi részek követik egymást. A honlap fő üzeneteit megcsiszoltuk, marketingesebbé tettük. A termékfotók elkészülte után pedig a webshop is új termékképekkel mutatkozott be. A vonzó formatervet és a tartalmi felépítést követte a feliratkoztató rendszer beépítése és a keresőbarát jelleg erősítése. A weboldalt üzembiztosan működtetjük, a további ötletek és bővítések terén rendelkezésre állunk javaslatokkal, kivitelezéssel. A kisebb módosításokat díjtalanul elvégezzük, a nagyobbak pedig határidőre elkészülnek.
Az eredmény
– Beindultak a megrendelések a honlapon
– A reszponzív megjelenéssel a mobilos közönség is elérhető
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– S a lényeg: beindult online üzletvitel, aminek Gergő szívből örül
Gergő így vélekedik:
Olvasd el, hogyan lendített üzletvitelén
két másik partnerünk – vonzó kommunikációval és online stratégiával
Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
Meglévő vállalkozását erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.