Marketing Időgép:
– Mit tehetnél vállalkozóként, cégvezetőként, ha szeretnéd meglendíteni céged üzletvitelét, s ehhez kézenfekvő módon, szívesen támaszkodnál a weboldalra?

Hogyan vonzz tömegeket, hogy konverziód csúcsra járjon?

online hirdetés

Pofonegyszerű összefoglaló következik, aminek végén látni fogod az irányokat, amelyeket követned érdemes ennek érdekében.

Ha sikerült felkészíteni weboldaladat az érdeklődők rohamára, ha sikerült remek ajánlatot kreálni, és az első tesztek is biztatóak, akkor nincs más hátra, tömegeket kell meghívni a honlapra. Ráadásul ezt rendszeressé kell tenni, hogy minden nap megfelelő mennyiségű látogató érkezzen, – egytől egyig olyan érdeklődők, akiket pont az érdekel, amit céged, vállalkozásod ajánl.

Az eredményesen működő honlapok két különleges jellemzője, hogy rendszeres kommunikációt folytatnak, és nem várnak a piacra, hanem inkább elébe vágnak. Olvasd el, hogyan!

Rendszeres kommunikáció

Nem kétséges, hogy profin értesz ahhoz, amit értékesítesz, legyen az termék vagy szolgáltatás. Nem vitás, hogy a téma szakértője vagy, hiszen olyan részleteket ismertsz, amiket más nem, különösen nem vevőid, partnereid. Hiszen azért fordulnak hozzád, mert Te az vagy, akitől segítséget, szolgáltatást várnak. Érdemes ezt nyilvánvalóvá tenned azzal, hogy megjelentetsz olyan publikációkat, amelyek iparágad részleteiről szólnak. Szakértőként vannak meglátásaid, véleményed saját iparágadról, és nem is kell azt véka alatt rejtegetned.

Az ilyen publikációkat megjelentetheted honlapodon a blogban, kiteheted a közösségi oldalakra, vagy éppen elküldheted hírlevélben a regisztrált érdeklődők számára. A honlapra kihelyezett hírek, publikációk egyre nagyobb pályát jelentenek a keresőrendszer elemzései számára, idővel jelentősen javulnak helyezéseid a google oldalain. Azonban ez legtöbb esetben nem hoz olyan mennyiségű érdeklődést, ami elégséges lenne, vagy ha igen, az csak hetek, hónapok alatt érik meg. Ennyi idő általában nincs erre.

Ezért nem érdemes várni a piacra, inkább elébe kell menned.

Online hirdetés

Cnaeus Pompeius Magnus, akit egyszerűen csak Nagy Pompejusként emlegetnek a római történelemben lelkesen kalandozók, bizonyára sosem gondolta volna, hogy kétezer év múlva is idézhetik majd mondását, mellyel a Sziciliából Rómába gabonát szállító hajósokat „buzdította”, hogy a viharos idő ellenére is hajózzanak ki a kikötőből. A teljes mondat így szól: „Navigare necesse est, vivere non est necesse”, azaz „Hajózni muszáj, élni nem.”

Az online hirdetés különböző formái azok az eszközök, amelyek kiszámíthatóan terelik honlapodra az érdeklődőket. A weboldal és vállalkozásod szempontjából a legfontosabb, hogy a megfelelő mennyiségű érdeklődő naponta megérkezzen. Belőlük lesznek későbbi partnereid, ügyfeleid, ezért minden eszközt érdemes bevetni, hogy megszerezd őket.

Az online hirdetések és publikációk ma olyan muszáj dolgok, mint annak idején a hajózás. Akkoriban, a kereskedelem kezdeti korszakában hajózni volt muszáj, ma pedig a cél érdekében hirdetni kell. Ez szükséges ahhoz, hogy a kívánt célcsoport megérkezzen hozzád, céged, vállalkozásod weboldalára.

Szerencsére a mai online hirdetés különböző fajtái rendkívül hasznos eszközök. Nem csupán elszámolnak az eredménnyel, de gyakran hajszálpontosan megcélozhatók vele azok az érdeklődők, akik céged látókörébe szeretnél vonzani. Csupán meg kell írni a hirtdetéseket és el kell érni, hogy azokra kattintva érdeklődőid szeme előtt megjelenjen ajánlatod. – Ami természetesen kellően vonzó és kihagyhatatlan, mert így intézted. Ezért minél többet költesz hirdetésre, annál több ügyfelet szerzel, a megfelelő megtérülést pedig statisztikázhatod. Kézenfekvő eszközök a Google és a fészbúúk kattintós online hirdetései, mindkettő kiváló célzást tesz lehetővé.

Elérés és konverzió

Ha nagyon egyszerűen szeretném elmondani az online hirdetés stratégiájának lényegét, így hangzana: Csupán három dologra kell figyelned ennek kapcsán, méghozzá ezekre:

– Megfelelően vonzó legyen az ajánlatod, megjelenésed,
– a lehető legtöbb emberhez juttasd el,
– mérd a megtérülést!

Ezekben segítünk. Ha ránk bízod, kiemelkedsz a versenytársak közül és éves szinten forintokban mérhető hasznot fogsz aratni.