Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”
„A következő 5 évet is ugyanígy képzelem el, mint az elmúlt 5 évet…” – mondta fülembe partnerünk a telefonon keresztül, amikor arról beszéltünk, hogy újraépítjük weboldalát, amit 5 éve is nálunk készült. – „Rátok bízom, sőt nem nagyon szólnék bele.” -Vajon miért ez a ragaszkodás, aminek örülünk? Miért nem szólna bele, amikor pedig tudom, hogy nem lusta beleszólni?
Tudom azt is, hogy mi a válasz ezekre a kérdésekre, és el is mondom, mert büszke vagyok arra, hogy újabb évekre gondol, amikor bizalmat szavaz nekünk.
A közöttünk meglévő együttműködés már régen túlmutat a weboldal dolgain. Ha közelebbről megnézzük, akkor tulajdonképpen a teljes kommunikációs stratégia tekintetében együttműködünk. Még a közös munka elején, évekkel ezelőtt meghatároztuk az optimális célcsoportot és konzekvensen kommunikáltunk feléjük.
Közben hetek, hónapok teltek el, majd évek. Amikor változott a piac, szépen megbeszéltük mit lehet tenni, igazítottunk a kommunikáción és a futó kampányokon az újabb eredmények érdekében.
Máig hetente konzultálunk adott időpontban, hetente megvitatjuk az üzlettel kapcsolatos dolgokat, megnézzük, hogyan tarthatjuk szinten a cég kommunikációjának színvonalát.
Mivel már évek óta dolgozunk együtt, elég önjárók vagyunk partnerünk témáit illetően. Ennek megfelelően önállóan írjuk a honlapra szánt posztokat, csupán rövid egyeztetés szükséges előtte telefonon. Összefogjuk a közösségi megnyilvánulásokat, finomhangoljuk az éppen futó ads kampányokat, megnézzük melyik időpillanatban mit érdemes tenni a szintentartásért és a fejlődésért. Mindezt már 5 éve minden héten.
Eközben partnerünk kommunikációjának és természetesen jó teljesítésének köszönhetően kiemelkedett a vesenytársak közül. Hálás ügyfeleknek dolgozik és válogathat mit vállal és mit nem. Eredményei évről évre növekednek, aminek mindenki örvend a cégnél és nálunk is.
Ezek után nem csoda, ha ez a véleménye: „- Rátok bízom, tegyétek belátásotok szerint.”
Ez egyébként a legnagyobb elismerések egyike, amit szeretünk hallani ügyfeleinktől.
Neked is van ilyen partnered?
Nézd meg, mit jelentett ez korábbi partnereink számára!
Kezdő vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Már vagy 6 éve hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
Meglévő vállalkozást erősítve
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. 2014 óta hetente konzultálunk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Hogyan sikerült ezt elérni?
Olvasd el részletesen!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.