Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Honlapkészítés előtt ezt fontold meg

honlapkészítés

Mielőtt honlapot készíttetsz

Amennyiben egy honlapot szeretnél, akkor vannak honlapkészítők, akik szívesen állnak rendelkezésedre. Arról ismerheted meg őket, hogy kb. ezt mondják a weboldalaikon: „- Mi olyan weboldalt készítünk Önnek, amire vágyik. Olyan honlap készül nálunk, amilyet Ön elképzelt.” Körülbelül.

Amennyiben szeretnéd, hogy leendő honlapod hozzátegyen céged, vállalkozásod üzletviteléhez, akkor van pár előzetes téma, amin jó átfutni. Ehhez itt van pár ötlet:

-Milyen tevékenységgel, szolgáltatással, termékkel kapcsolatban vársz érdeklődőket? Akár több is van? Milyen prioritások képzelhetők el?
-Kik azok, akik vásárolhatják ezt? Lehetőleg minél pontosabban… Nem, életkor, tevékenység, földrajzi környezet?
-Hogyan él a vevőkör, mit csinál, milyen problémára várnak megoldást?
-A Te megoldásod, terméked, szolgáltatásod, miért lehet klassz alternatíva számukra?
-Milyen ajánlatod van konkrétan? Milyen érvekkel lehet tervezni?
-Hogyan lehetne ezt az ajánlatot kivételesen jóvá, sőt visszautasíthatatlanná tenni?
-Hogyan lehet megfogalmazni a legfontosabb üzeneteidet, ami miatt megáll a rohanó tömeg?
-Mit ajánlhatsz azoknak, akiket egyelőre nem érdekel ajánlatod?
-Hogyan kösd magadhoz őket, hogy hetek, hónapok múlva is Téged találjanak meg?

Van, aki enélkül csinálja?

Aki anélkül áll neki a weboldalaknak, hogy ezekről kérdezne, attól nyilván egy weboldalt várhatsz. Neked kell megmondani, hogy mit kell felírni, hogyan kell alakítani a tartalmat. A webes kommunikáció rendszerként működő gépezetét nem ők fogják megalkotni, hanem Neked kell tolmácsolni. Jó Neked, ha értesz hozzá, de gondod lehet, ha nem értik, mit miért kell csinálni a fejlesztés folyamán.

Amennyiben viszont segítséget vársz abban, hogyan tereld be magadhoz weboldalról az érdeklődőket minél nagyobb arányban, úgy ilyen kérdéseket kell megbeszélni. Aki képes arra, hogy megbeszélje ezeket Veled, abban persze meg kell bíznod, mert ezek többnyire bizalmas infók.

Cserébe remek javaslatokat kapsz, amelyeket követve

-Leendő ügyfeleid magukra ismernek, amikor weboldaladra érkeznek
-Látják, hogy róluk beszélsz, az ő problémáikat említed.
-Látják, hogy ismered a gondjaikat.
-Látják, hogy azonnal megoldást tudsz ajánlani.
-Látják, hogy van egy jó ajánlatod.
-Látják, hogy szakértőként nyújtod, ezért megbíznak benned.

Leveszik a válladról

Ehhez komoly munka szükséges. De szerencsére nagy részét leveszik a válladról, amikor

-Kiegészítik a meglévő tartalmat, újraírják, vagy teljesen új tartalom születik
-Amikor beépítik az ajánlatokat és azok megragadják az érdeklődők figyelmét
-Elkészülnek a feliratkoztató oldalak
-Összekapcsolódik a honlap és a hírlevélküldő rendszer
-Elkészülnek az első kampányok, hogy szinte hozzá sem érsz
-Működtetik a honlapot, mert a műszaki részletek is fontosak
-És zsáknyi javaslatot kapsz még, amiket érdemes követned

Mi is így csináljuk!

Talán mondanom sem kell, hogy ezek olyan részek, amelyek Nálunk szépen összeérnek.

Az együttműködés során rendszeresen konzultálunk, és rengeteg javaslatot teszünk arra, milyen eszközöket érdemes használnod a honlapon és vele kapcsolatban. Megtanítjuk, hogyan érdemes használnod honlapodat, hogy biztosan elérd a számodra értékes célcsoportot, akik utána megjegyeznek, emlékeznek rád és cégedre, majd biztosan Téged választanak a versenytársak helyett.

Ha így építjük fel honlapodat, később megnövekedett érdeklődést tapasztalsz és jóval több üzleti eredményre számíthatsz.