Marketing Időgép:
“Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Szép weboldal? Kapcsoljuk nagyobb sebességre!

hatékony honlap, szép honlap

Mi az amivel a legszebb honlapot is nagyobb teljesítményre lehet kapcsolni? Ugyanakkor ennek hiánya garantált kudarc, amit pedig egyszerű volna elkerülni.

Volt régebben egy élményem, amikor Valaki azt mondta nekem, 20 éves a cége, megérdemelne egy szép weboldalt. Megkérdeztem, mit várna el egy új honlaptól… – Hát mit, hát legyen szép… – volt a válasz. Mindketten tudjuk, hogy ez régen nem elég.

Új megközelítéssel

Van egy klassz szemlélet, ami segíthet egy helytálló weboldalt felépíteni, miután elkezd csörögni a telefonod, és sorban állnak az érdeklődők… dolgokkal felvértezni, amelyek az olvasóknak tetszenek. De mik ezek? Példák:

  • Rossz példa, ha a honlapon ilyenekbe botlunk: “választékunk”, “minőségi”, “megbízhatóság”, “munkatársaink”, “nálunk”, stb. Miért? Ez azért rossz példa, mert ezekkel magadról beszélsz…
  • Jó példa, ha ilyenekkel lehet találkozni a honlapon: “megoldásként az javasoljuk Önnek…”, vagy “ha a legjobb termékeket keresi, érdemes ezekre vetnie egy pillantást…”, vagy “ha ezt választja, kiegészítésként még…”.

Ez azért jó példa, mert ezek a mondatok a vevőről szólnak.

Ha sikerül megfelelően tálalni saját dolgaid, érdeklődést nyersz, az érdeklődés pedig üzletet jelent…

Szép weboldal? Akkor is kezdd a bemutatkozással!

Vajon mivel foglalkozol? Egyszerű a válasz és olyan könnyű kimondani. De vajon hányan vannak, akik pont ugyanezt mondanák? Ha kicsit továbbgondolod hamar rájöhetsz, hogy van egy másik válasz is… Ha előveszed, és azzal kezded, Tiéd lehet a hallgatóság figyelme az első pillanattól.

Egyszerűnek tűnő válaszok helyett

Olyan egyszerűnek tűnik kimondani, mivel foglalkozunk. Valaki azt mondaná: kérem, én pénzügyi tanácsadó vagyok. Ő tehát a sokezredik pénzügyi tanácsadó, egy a tömegből. Más azt mondaná: – Én nyílászáró kereskedő vagyok. Ebből is van pár ezer.

Létezik azonban egy másfajta bemutatkozás, melyet olvasva a a honlap látogatója rögtön Neked szenteli a figyelmét. Azonnal kiemelkedhetsz vele a tömegből és másként tekintenek Rád… A honlapon érdemes építeni erre!

A jó válaszok

A pénzügyi tanácsadó például kezdhetné azzal, hogy: kérem én olyan megoldásokat nyújtok, melyek biztosíthatják a megérdemelt nyugdíjat, a nyugodt éveket. Hogy ne jelentsen anyagi problémát a gyermekek életpályakezdése, és anyagilag megalapozott életvitelt folytathasson. Segíthetek elkerülni az adósságcsapdát, amiben a családok nagy része nyakig benne van…

A nyílászáró kereskedő mondhatná azt is, hogy: kérem, én és kollégáim azon dolgozunk, hogy az Ön háza biztonságosabb és melegebb lehessen kevesebb rezsiből. Szebbé varázsoljuk otthonát, ahol ezentúl még nagyobb öröm lesz élni.

Gondoltál már arra, hogy a kólaárus a Balaton partján enyhülést árul a nagymelegben? Vagy a pattogatott kukorica a moziban tulajdonképpen teljessé teszi a moziélményt?

Teljesen mindegy, hogy mit árulsz…

Ne a dologról beszélj, hanem arról, amit az az ügyfélnek jelenhet… Szedd sorba az ügyfél hasznát és kezdd a nagy durranással. Ha megfelelően tálalod, azzal az első pillanatban odaszegezheted látogatódat a honlap elé. Ha arról kezdesz beszélni ami tényleg érdekli, a problémáikról, a problémáik következményeiről – és a lehetőségről, hogy ezek a problémák megszűnjenek, – azonnal figyelni fognak Rád…

Ha szép a weboldalad az már fél siker. Ha ajánlataidat is a fentiek szerint fogalmazod meg és gondoskodsz arról, hogy a weboldal ne Rólad, hanem a Vevőről szóljon… A siker teljessé válik. Elkezd csörögni a telefonod és sorban állnak az érdeklődők.