Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”
Olvasd el, hogy szerezhetsz figyelmet, – pozitív döntést – jó marketinges üzenettel a honlapon, a fészbúúkon, vagy hirdetéseidben!
Minden weboldal tulajdonos vagy hirdető számára életbe vágóan fontos, hogy üzenete célba érjen. Ha többen figyelnek üzenetedre, jobb eredményeket érhetsz el, kevesebb költséggel. Amennyiben hirdetésed több olyan érdeklődőt ér el, akik végigolvassák ajánlatodat, és kevesebb visszapattanó látogatót generál, azzal kevesebb pénzed ég el feleslegesen.
Csak kevesen gondolnak bele, hogy az üzleti, vásárlói döntések érzelmi alapon születnek. A vevő érzései alapján eldönti mit tesz, majd racionális érvekkel alátámasztja, megmagyarázza döntését. Saját magának is. Így működik, mert emberek vagyunk tele érzelmekkel. Még azok is, akik maguknak sem merik bevallani.
Figyelem szerzés a honlapon! – Lássunk egy példát, mire gondolok!
Valaki ezt írta: „Megnyugtatóan rendezni fogjuk anyagi helyzetét, tartson velünk!” – Ez nyilván lehetne sokkal jobb. Helyette lehetne ezt írni:
„Csak minden tizedik olvasó jelentkezik erre az ajánlatra. Az ő anyagi helyzetüket megnyugtatóan tudjuk rendezni. Az Ön döntése, vajon köztük lesz-e. „
Vajon milyen érzelmeket indukál ez az üzenet? Az üzeni: – „Csak kevesen lehetnek ilyen szerencsések, tartozz közéjük!”
Akkor jó tehát a szöveged, ha képes érzelmeket motiválni. Ehhez érzelmesített szövegek kellenek. Van egy barátom, aki szerint a jó bornak nem kell cégér, a jó termék és szolgáltatás eladja saját magát. Tehát nem kell túlspilázni a szövegeket, mert felesleges, sőt visszaüt. Pályám során volt olyan webshoptulajdonos, aki egyszerűen lesöpörte a hírlevélvázlatot, mondván, hogy a marketingesen turbózott szövegek egyszerűen nyálasak. Nem voltunk sokáig partnerek.
Ugyanakkor el kell ismerni, a túlfűszerezett szövegek nem hangzanak egészségesen. Erőltetett, ha a sok jelző között elvész az üzenet.
De még valami kell ahhoz, hogy ez az egész működjön, a hitelesség megmaradjon. Valami, ami nagyon fontos, kitalálod mi az? – Hogy igaz legyen amit hirdetsz, ne csupán hangzatos! Aki szuper ígéretekkel és állításokkal operál, miközben csalódást okoz a vevőknek, az hamar lehúzhatja a rolót.
Mert ha valamiről azt állítod, hogy szuper, akkor annak is kell lennie. Ha azt hirdeted, hogy holnapra odaér, akkor úgy kell lennie. Ha állítod, hogy szolgáltatásod különleges, akkor tényleg annak kell lennie. Különben lehet bármilyen jó a szöveged!
[insert page=’panel-optin-v2′ display=’content’]