Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Felívelő forgalom, csak mert jó a honlap?

Csúcsra jár a zalai takarító vállalkozás forgalma, miután megtámogattuk ajánlataikat egy felemelő, imázsépítő weboldallal. Pár hónap alatt felívelt a forgalom, olvasd el, miért!

Szűk egy éve jelentkezett korábbi partnerünk, Magdi, aki elmondta, hogy barátnője induló vállalkozásához volna szükség egy szűk, egyoldalas induló honlapra. Hát, ez eddig nem valami vérmes cél, de aztán szerencsére kiderült, hogy ettől azért többet is tehetünk!

Az induló egyoldalas honlap ugyanis vajmi keveset ér. Inkább semmit. Felejtsd el! A gazdaságos büdzséből kihozott egyoldalas, szűk tartalmat bemutató, ‘csahogylegyen’ weboldal általában alkalmatlan bármilyen érdeklődés kiszolgálására. Hiú ábránd azt gondolni, hogy majd ha érdekel valakit a téma, az telefonál. Azért is alkalmatlan bármire, mert rövidke tartalommal ellátott, láthatóan gazdaságos megfontolásokkal összedobott weboldalakkal tele van az internet, semmilyen módon nem emel ki, nem különböztet meg a versenytársaktól, nem csábít interakcióra. Egyszóval erre felesleges költeni.

Ellenben javaslataim meghallgatásra találtak, így elkészülhetett egy ettől nagyobb ívű webes megjelenés, amely szépen bemutatja, mit ajánlanak leendő megrendelőik számára, elolvasható pár referencia. Eredményesen továbbítja az érdeklődőket a vállalkozás látóterébe annak köszönhetően, hogy a honlap valóban kiemeli a vállalkozást az ipari átlag fölé.

Mivel nagyobb stratégiai manőverekbe nem kezdtünk vele, biztos voltam benne, hogy kell pár hónap, amire beérik. Végül pár napja beszéltem Brigittával, a tulajdonossal, aki örömmel számolt be az eredményekről.

„Kellett egy ilyen weboldal a vállalkozás számára, ami alátámasztja munkánk színvonalát. Tavasztól korábban nem remélt mértékben sokasodtak meg munkáink, a takarító vállalkozás csúcsra jár.”

Egy ilyen nyilatkozat számunkra is mindig remek motivációt nyújt, jelzi, hogy jó úton járunk, megújul lendületet ad a további munkákhoz.

Nézd meg közelebbről, hogyan készült a takarító vállalkozás weboldala. Vajon, milyen célokat követtünk, hogyan valósult meg? Képzeld oda a sajátodat!

TakaRita – profi takarítás