Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Céges marketing: – Szerencse kérdése?
Avagy egy megbízható marketinges segítene rajtad?

Külsős partner vagy munkatárs legyen? Pár felvetés, amelyek segíthetnek eldönteni, melyik utat válaszd.

A marketing segít céged, vállalkozásod irányába nagyobb keresletet teremteni. Valódi értékeket hangsúlyozó kommunikációs folyamat, amely során megtaláljuk a vevőid számára legnagyobb hasznot jelentő vonzerődet és azt kommunikáljuk.

A cégvezetők, vállalkozók a legritkább esetben kívánnak ezzel foglalkozni. Meggyőző szövegeket írogatni munkaidőben, vagy utána, azt aztán végképp nem. Kiadják valamelyik kollégának, esetleg házon belüli marketingesnek.

A minap beszéltem egy cégvezetővel, aki szeretett volna marketingest alkalmazni cégénél. Fiatalok érkeztek, laza hozzáállással, toronymagas bérigénnyel. Akit sikerült alkalmazni, arról kiderült, hogy tapasztalatlan, vagy épp gyengén muzsikál. Erős fluktuáció van a piacon, a jobbak sem maradtak sokáig.

Hát, igen, mondhatnád, – ez inkább munkaerő probléma. A kiválasztás, a megtartás problémája. Igen, de ettől még nem lesz jobb a marketing. Márpedig a hasznot hozó marketing- vagy PR kommunikáció hónapokon átívelő folyamat eredménye. Ezt pedig változó képességű és állományú munkatársakkal néhéz biztosítani.

Itt jövünk képbe. Ha nem akarsz marketinges kollégák változó képességeire számítani, vagy éppen az állandó munkaerőgondokkal birkózni, akkor választhatsz olyan szolgáltatást, amit mi is nyújtunk partnereinknek. Rendszeres konzultációk során megbeszéljük céljaikat, üzletmenetüket, és azokhoz illesztett marketingstratégiával segítjük a növekedést.

Lényeges különbség a saját marketinges kollégákhoz képest, hogy évtizedes marketingtapasztalat áll szolgálatodba és nincs fluktuáció. Nem állunk fel, nem hagyunk el, csak mert valaki több pénzt ajánl, viszont felelősséggel állunk ki dolgaidért. Akik rendszeresen dolgoznak velünk, azok elégedettek.