Marketing Időgép:
“Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Eredményes honlap találkozók nélkül

eredményes honlap

Az elmúlt években szépen növekszik azon megbízások aránya, amikor személyesen egyszer sem találkozunk a megbízókkal. Ez a cikk ennek ellenére nem a személyes kapcsolatok ellen foglal állást, inkább azt kérdezi, vajon valóban születhet eredményes honlap, példaértékű produkció személyes találkozó nélkül? Sőt, mára úgy látszik ez az arány növekszik és ez teljesen rendben van. Bevallom, korábban volt pár eset, amikor több száz kilométert utaztunk egy-egy személyes találkozó kedvéért, – néha bizony feleslegesen.

Ugyanakkor felvetődhet a kérdés, vajon tekinthető-e személyes kapcsolatnak a rendszeres személyes kommunikáció, ami jól meghatározott mederben folyik, a felek megbeszélik véleményüket, miközben látják egymást a képernyőn és jól hallják egymást?

Bár ez nem igazi személyes kapcsolat, de munkakapcsolatnak kiváló! Ezért nagyon örülünk, amikor a skype, vagy mobilvonal másik végéről partnerünk azt jelzi, hogy indulhat az együttműködés, kezdődhet a munka.

A következő két weboldal felépítése úgy történt, hogy a Megbízókkal egyszer sem találkoztunk. Nem fogtunk kezet, nem ültünk egy asztalnál, nem néztünk egymás szemébe közvetlenül. Mégis olyan produkciók születtek, amelyekkel elégedettek, sőt, remek eredményeknek örvendenek.

Eredményes honlap Benedekné Áginak Balatonfüredre

Sminktetováló szalonja és kozmetikájának weboldalait 2012-től építjük, és újítjuk rendszeresen. Férfi létemre úgy elmélyedtem a sminktetoválás rejtelmeiben a honlap építése közben, hogy Ági tiszteletbeli sminktetoválóvá fogadott. Utána még hónapokig soroltam magamban az utcán szembejövő női száj- és szemöldöktetkók típusait: szálazott, satírozott, stb.

Ági ezt írta a minap:

Már a sokadik honlapot készítettük együtt, hiszen mindig megújulunk mi is. Számomra mindig meglepő, hogy bár női témákról van szó, mégis mindig eltalálod a stílust, a harmóniát és soha nem kellett csalódnom! Ajánlom másoknak is, mert profi, szakmailag naprakész, gyors, rugalmas, segítőkész, problémamegoldó, kedves, korrekt…

Benedekné Ági, agisminktetovalas.hu, agikozmetika.hu

Abaúj Turisztikai Egyesület

Honlapját úgy publikáltuk, hogy Évával és Ritával csak skypon értekeztünk. Az egyesület a zempléni turizmus felvirágoztatásáért dolgozik, ez évben megújult weboldallal. Erről szóló aloldalunkat itt lehet megtekinteni.

Éva ezt írta:

Kiváló produkció született! Gyors, gördülékeny együttműködés volt, és a rugalmasság, amivel hozzáálltatok a kívánságainkhoz, nagyon megkönnyítette az együttműködést. Megoldottátok minden kacifántos kérésünket, valamint olyan javaslatokat adtatok, amivel élve még jobb eredmény született, mint amire számítottunk.

Majoros Éva, Abatúr Egyesület, hellozemplen.hu

Vannak további példák, cégek, vállalkozók az országban, akiknek megfelelőnek és hatékonynak tartják az online kapcsolatot, hozzánk hasonlóan. Jelenleg is több projekt készül távoli megbízóknak. Nemsokára érkezik a pápai karosszériajavító műhely, számukra is egy szép és eredményes honlap készül, bizonyára referenciaértékű lesz, és bemutatjuk.

Egyáltalán nem a személyes találkozók ellen beszélek, – mert a szemtől-szemben kialakuló bizalom és kapcsolat aranyat ér! –, azonban az eredményes munkához a mai világunkban az online kapcsolat pont elég. Egy több száz kilométer távolságból érkező partnerrel nyilván nem gazdaságos minden alkalommal személyesen egyeztetni. Sőt, mire az első személyes találkozót megejtjük, már egyéb kommunikáció eredményeként sokkal előrébb járhatunk a munkával.

Az eredményes honlapot szülő együttműködéshez persze bizalom szükséges. Ennek kialakulásához jó alkalom a személyes találkozó. Amennyiben azonban jó messziről kell dönteni, akkor érdemes átnézni a referenciákat, összeegyeztetni egy telefonos vagy skype megbeszélést, véleményt egyeztetni pár sarkos kérdésben.

Nálunk azzal kezdődik az együttműködés már az ajánlatkészítés előtt, hogy fél-, egyórás konzultációt tartunk. Ezért bizony buknak az e-mailben ajánlatot (árat) kérők, mert velük majdnem biztosan nem fogunk dolgozni. Ezt mutatja a statisztika.

Már az ajánlatadáshoz is megbeszélünk egy sor dolgot, amivel felmérjük, hogy milyen szinten, milyen eszközökkel és fordulatokkal fogunk tudni segíteni. Így személyre szabott, konkrét javaslatokat tartalmazó ajánlatokat küldünk, amelyben a leírt megoldásokat a címzett teljesen sajátjának érzi.