Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Az tudás és megvalósítás PARADOXona CÉGEKNEK, Vállalkozóknak

A marketinges tudásról és a megvalósításról. Olvasd el, ha kíváncsi vagy mit várhatsz a következő konferenciától és a tanultak megvalósításától…

Régen, az internet hajnalán kevesen voltak a cégek, akik időben kapcsoltak és beindultak a weben, a többség csak lassan eszmélt. Ezért összességében sajnos csak keveseknek sikerült kiemelkedni.

Ma nagyon egyszerű megjelenni az interneten, tele vagyunk remek eszközökkel, ennek megfelelően tömeg van az interneten. A verseny sokkal élesebb, ezért sajnos csak keveseknek sikerül kiemelkedni.

Jó mi? Szóval nyilvánvaló módon nincs egyszerű dolgod, ha szeretnél kiemelkedőt alkotni az interneten.

Bizonyára sokan között Te is szeretnéd megtanulni, hogyan is kell meglátni a jó irányokat és a szemléletet, amivel üzleti hasznot lehet kovácsolni az interneten. Mit kell lépni, hogyan kell felépíteni honlapodat, kommunikációdat, hogy az előremozdítsa üzletedet. Ha előnyt tudsz kovácsolni, akkor megelőzheted a többieket, vagy legalábbis nagyobb keresletet generálsz saját céged, vállalkozásod számára.

Megjelent hát a tréningbiznisz, amikor guruk és trénerek tanítják a legújabb technikákat széles közönség számára. Nem szólom le őket sőt, minden tiszteletem az övék.

Az ilyen konferenciák tényleg remek tudást vonultatnak fel, nagyszerű inspirációt nyújtanak. Amikor kijössz egy ilyen eseményről, úgy érzed, megváltod a világot, de legalábbis saját vállalkozásodat. Részt venni sikerélmény és hatalmas lendületvétel.

Azonban úgy hírlik, hogy a közönség 95 százaléka 2 hét múlva az elhangzottak 5 százalékára sem emlékszik, a megvalósítás aránya pedig még ennél is rosszabb. Bumm.

Ennek fényében egészen más a helyzet. Aki megteheti, szívesen jár konferenciákra, de amikor a tanultak megvalósítására kerül sor, az elszánt lendület megtörik, bizonytalanság lesz úrrá. A többség egészen egyszerűen lefagy, mert belebonyolódik a folyamatokba, elvész az eszközök tengerében, vagy csak azért, mert egészen egyszerűen alkalmazni kellene a megszerzett tudást.

A tudás, azonban meglehetősen furcsa dolog. Úgy érzed birtokában vagy, de kicsúszik a kezeid közül. Sajnos meg kell mondjam, hogy bármilyen jó tudást is szereztél a korábbi konferencián, – ki kell ábrándítsalak. Tudást nem lehet szerezni pár órás előadásokon. Jó alapokat, kiindulási pontokat talán.

Ezeket aztán a gyakorlatban csiszolhatod tökéletesre tapasztalatok árán. Senki nem lesz jó stratéga, mert meglátogatott pár előadást, nem lesz profi webes, csak mert letöltött egy WordPress rendszert vagy mást. Ne tudd meg, hányan fordultak eddig hozzánk, hogy hát elkezdtem valamit, de nincs időm rá…

Hát itt jövünk képbe. Ha komolyan gondolod üzleti manővereidet az interneten, akkor szívesen segítünk megvalósítani azokat.

Partnereink örömmel veszik birtokba a számukra készülő dolgokat, mert jól működnek, eredményt hoznak. Ők maguk pedig azzal foglalkozhatnak, amihez jól értenek. Menedzselhetik saját üzletüket, dolgukat, miközben a webes produkció elkészül anélkül, hogy arra túlzott figyelmet kellene fordítani.