• Cégünk eredményeinek motorja - a honlap

    Te is szívesen nyilatkoznál így?

Milyen jó lenne hátradőlve figyelni az eredményeket, amikor a bevezetett kommunikációs stratégia egyre másra delegálja cégedhez a leendő vevőket, partnereket! Nyilván, akár naponta!

Hogyan állíthatnád céged szolgálatába a weboldalt rendszert építve, ismertté téve márkádat, felpörgetve a forgalmat, ami jól mérhető eredményekkel gazdagít?

Majd két évtizedes marketinges tapasztalattal leírtam, hogyan érdemes felépítened ezt a stratégiát, milyen eszközökkel és fordulatokkal érdemes kiegészíteni, hogy kiélezett üzleti eszközzé váljon a kezedben!

Ismerd meg egy élő, mai is működő projekt rendszere alapján!

Olvasd el, milyen lényeges dolgok vezetnek odáig, hogy a vevők, partnerek akkor is a Te cégedet választják, ha áraid nincsenek a földig engedve! Sőt, akár drágábban is értékesíthetsz, mint a versenytársak! Húzd hát le a vécén az árakciókat, és olvasd el, hogyan vésődhetsz bele az ügyfelek tudatába, hogy amikor dönteniük kell, akkor nyilvánvaló módon Te és céged jusson eszükbe!

Első rész

A legfontosabb tényezők sora

Sorba szedem a legfontosabb tényezőket, amelyek elvezetnek a célig, sőt egy élő, működő példán át mutatom be, hogyan működik a kommunikáció, amely sikert hozott! Olvasd el, hogyan kezdődött és haladt egy olyan projekt, amely képes volt egy kezdő vállalkozást sínre tenni és pár hónap alatt megtölteni ügyfelekkel. Így indultunk:

A bizalom

Hónapokkal ezelőtt ismerkedtünk meg Anikóval, természetgyógyász partnerünkkel. Alternatív mozgásterápiával kezel olyan embereket, akik valamilyen mozgásszervi elváltozástól, vagy a stressztől szenvednek. Legfontosabb szolgáltatása a Bowen terápia, ami egy lágy fogásokon alapuló noninvazív kezelés. Lényege, hogy újraindítja vagy felerősíti a test öngyógyító képességét, ezzel a testi-lelki folyamatokat optimális irányba tereli.

Személy szerint kíváncsian vetettem bele magam a munkába, mert korábban már volt hasonló területen dolgozó ügyfelünk. Nem volt túlságosan magasröptű véleményem a természetgyógyászokról, mármint marketinges értelemben. Úgy tapasztaltam, hogy alapvetően nem költenek sokat a marketingre, pedig adott esetben megtehetnék, a korábbi tapasztalatom szerint leginkább a kitartással is baj van, mert alapvetően gyors eredményeket várnak. Ha pedig nem érkezik, akkor hamar feladják. – De ebben a pillanatban meg is követem őket, lehet, hogy csak nem a megfelelő emberrel akadtam össze. – Igen, ez inkább emberi kérdés lehet!

Ezt azért muszáj hangsúlyozni, mert a folyamatok sikere csak nagyobb részben múlik a marketinges közreműködőn, nagyon is lényeges, hogy a megbízó milyen hozzáállással, bizalommal áll bele az együttműködésbe, s milyen alapossággal végzi el a házi feladatot.

Mert házi feladat nyilván van. Azokat a részleteket, tartalmakat és információkat, amelyek főként szakmai vonatkozásúak, a megbízónak, mint a terület szakértőjének kell rendelkezésre bocsátania. Persze lehetnek akár vázlatosak is, a marketing feladata lehet azoknak izgalmas formában való tálalása.

Az első találkozáskor tehát mindkét félnek megvan a maga elképzelése a másikról, az elvárásai, és némi sztereotípiája, amit nem hangoztat. Okos ember inkább hallgat és figyel.

Ez esetben várakozással tekintettem a feladat elé, mert Anikó férjét ismertem korábbról, és tudtam, hogy nagy az elszánás… – inkább magam miatt aggódtam, mert a kudarcra rámehet a kapcsolatunk is akár, de hát a kudarc nyilván nem megengedett. – Tehát elkezdődött a munka!

A tervezett stratégia

Mivel tudjuk, hogy az impulzus vásárlások aránya elenyésző, sokkal jobban járunk, ha a lehetséges ügyfelek érdeklődését vagyunk képesek megfogni. Az így megszerzett figyelmet pedig okosan irányítva, lehetőleg minél többször képbe kerülve lehetséges az érdeklődők felé erősíteni azt a szakmai imázst, ami miatt az ügyfelek majd mellettünk döntenek. Figyelted? Vagyis nem az ár miatt döntenek mellettünk.. Tehát a holnap vevőiért dolgozunk, akik ma még csak érdeklődők.

Ezt remek üzenetekkel, gondosan előkészett információkkal lehet elérni, de legfontosabb, a leendő vevők elérhetőségének gyűjtése. Ha ez megvan, akkor különösebb anyagi erőfeszítés nélkül lehet őket újra és újra megszólítani, bizonyos arányban pedig vevők, ügyfelek válnak belőlük.

A célcsoport(ok)

Az előzetes konzultációkon kiderült, hogy szép kis célok vannak, tulajdonképpen 3-4 célcsoport van, és ez lehet, hogy gyarapodni fog… – Ez nem volt jó hír abban az értelemben, hogy igazán hatékonyan egy célcsoport felé lehet kommunikálni egyszerre. Igazából nincs akadálya, hogy egymástól függetlenül akár több csoportot is megcélozzunk, de ebben az esetben egyszerre több csatornán kell kommunikálni és hirdetni, ami növeli a költést. Ezt pedig szerettük volna elkerülni, és a költést nyilván alacsony szinten tartani.

Az elkészült honlap a kezdőoldalon ugyan megszólított kezdetben 3 célcsoportot, de utána az érdeklődőket igyekezett külön aloldalakra terelni és ott jó ajánlattal szóval tartani, meggyőzni őket. Úgy gondoltuk, hogy sorban minden célcsoportot megszólítunk, megmérjük, milyen interakciók érkeznek, és annak függvényében hozunk döntést a továbbiakról. A honlapot itt találod: https://testelixir.hu

Második rész

Első kör: az első célcsoport felé

Az első célcsoport a kisgyermekes szülők voltak, ahol a csemeték figyelemhiányosak, stresszesek, vagy éppen valamilyen testtartásbéli elváltozást szenvedtek. Ez utóbbinak oka lehet az iskolában való egyhelyben ülés, a számítógép használattal járó vagy mobil nyomkodás közben megrögzött helytelen testtartás, a gubbasztás. Első körben tehát hozzájuk szóltunk.

A kommunikációs csatornaként a közösségi médiát használtuk. Hamarosan megszületett egy-két tucatnyi poszt, ami felkerült a honlap blog szekciójába és a facebookra. A posztok főként a helyes életmódról szóltak, a mozgásszervi elváltozásokról és azok megelőzéséről. Minden héten feltettünk egy-két posztot, amelyek tartalmukban 2-3 ezer karakteresek voltak, és igyekeztünk rendszeresen posztolni. A posztokat meghirdettük, felváltva alkalmaztunk olyan posztot, amely teljes egészében olvasható volt a közösségi platformon, mások esetében csak előzetest írtunk linkkel, amely a honlapra irányította az érdeklődőket.

Ezzel párhuzamosan Anikó küldött egy sztorit, ami arról szólt, hogy korábban hogyan gyógyult meg a kisfiú, akinek állandóan kiugrott a vállízülete. Olyan gyakran, hogy az már mindennapi problémákat okozott. Emiatt a kisfiú szenvedett sőt, az is bánatot okozott, hogy kimaradt a mindennapi játékokból, a fociból, és másból is, ami testmozgással járt. Az alkalmazott Bowen kezelések során fokozatosan megszűntek a vállízület problémái, és ma újra teljes életet élhet a kisfiú, boldogan játszva a többiekkel.

Azt gondoltuk, hogy ez a sztori kíváncsivá teszi az iskolás szülőket, elgondolkodtatja őket, és utat mutat nekik a természetgyógyász felé. Pláne, ha ők is hasonló gondokkal küzdenek.

Ezért elkészült a honlapra az első letölthető anyag, amely ezt az esetet mutatta be. Előzményekkel, a kezelések történetével, és azok eredményével. A feliratkozás után a jelentkezők azonnal elolvashatták a felajánlott tartalmat. Úgy terveztük, ha megfelelő számú feliratkozó érkezik, akkor hírlevélkampányt indítunk. Nyilván a hírlevelek megírása előtt érdemes volt megbizonyosodni, hogy van értelme elkészíteni azokat.

Offline: arculat és brand

Időközben, amíg a tesztelés napjai és hetei teltek, aktuálissá vált a rendelő megnyitása, ami bizonyos engedélyek megérkezésére várt. A rendelő nyitása előtt olyan igény született, hogy annak dekorációja összhangban legyen a honlappal, vagyis azzal a képpel, amit a weboldal látogatói felé mutatunk. Ez egyébként nyilván érthető és helyes törekvés.

Így az időközben beérkezett információk birtokában megalkottuk a rendelő és a vállalkozás arculatát. Készültek plakátok, szóróanyag, névjegykártya és apró kártyák, amelyeket a leendő ügyfelek kapnak majd kicsiny ajándékcsomagban. A honlap indulása után 1 hónappal elkészült a rendelő, és hozzá az összes nyomtatandó anyag. Mire megérkezett a hatóság áldása a nyitáshoz, minden a helyére került.

Az első eredmények

Ezek tekintetében be kell vallani, hogy jócskán elmaradtak a várttól. Kicsit csalódottan vettük tudomásul, hogy a sztori nem elég érdekes ahhoz, hogy hangsúlyos feliratkozó arányt hozzon. Pedig szépen rendezett, tördelt tartalom volt, esztétikus és tényleg őszinte leírással. A közösségi platform hirdetéseivel elég sok érdeklődőt irányítottunk a landing oldalra, de nem volt túlzottan sikeres a dolog. Alig pár feliratkozót láttunk napok alatt. Szóval leállítottuk ezt a csatornát és más témát vettünk elő.

Arculati tervezés

Harmadik rész

A második kör, új célcsoport

A másodikként kiszemelt célcsoport a dolgozó fiatalok voltak, akik 30-as, 40-es éveikben járnak, keményen megdolgoznak a fizetésért, irodában, menedzseri pozíciókban töltik napjaikat laptop, számítógép előtt gubbasztva. Munkájuk húzós stresszel jár, ami befolyásolja életvitelüket, rombolja egészségüket. Ráadásul még otthon a családi életben is helyt kell állniuk. Szóval olyan fiatal dolgozó réteget vettünk célba, akik körül zajlik az élet. Ez a csoport tele van flusztrációkkal, sokaknak az egészsége lassan rámehet a teljesítésre és a stresszre. Sokan közülük kezdődő elváltozásokkal küzdenek, tartásbéli problémákkal, lelki tünetekkel. Hú, de szép kis látlelet! De hát ilyenek vagyunk mi, magyar dolgozó fiatalok.

Ez a célcsoport nyilván nem az a ráérős fajta, kevés szabadidejük van, ezért nem könnyen szánják el magukat, hogy azt holmi természetgyógyászatra fecséreljék. Ezért nem is akartuk őket rávenni, hogy jelentkezzenek. Inkább azt a célt tűztük ki, hogy kihasználjuk saját magukkal szemben érzett aggodalukat. Hiszen nyilván okos emberekről van szó, bizonyára tudatában vannak, hogy egyébként nem túl egészséges életet élnek.

Készítettünk hát egy tesztet, amely olyan kérdéseket és információkat tartalmazott, amelyek rámutattak az esetlegesen meglévő testi elváltozásokra, még ha olyan aprók is, hogy nem feltűnőek. Aki elvégezte az alig tucatnyi kérdésből álló tesztet, az elgondolkodhatott az eredményen. Tulajdonképpen ennyi elég is volt, hiszen, aki jelentkezik egy ilyen tesztre, az bizonyára kíváncsi a saját állapotára, illetve arra, mit mondhat egy ilyen teszt. Tehát aggódik! S ez pont elég.

A teszthez készült egy landing oldal, amely tartalmazta a tesztre való regisztráció metódusát, majd egy hirdetőkampányt indítottunk, amely leöntötte ezt a landing oldalt érdeklődőkkel. A kampányban több hirdetést használtunk, amelyek más és más szövegekkel, üzenetekkel nyomogatták a célcsoport piros gombjait, problémáit.

Az indulás után örömmel állapítottuk meg, hogy immár vannak feliratkozók, a kampány végre elkezdte szállítani az érdeklődőket. Napokig úgy látszott, hogy a feliratkozási arány kielégítő. Olyannyira, hogy elkezdtük megírni a hírleveleket, amelyek e célcsoportot voltak hivatottak megszólítani. Szépen megírtunk jópárat, csokorba szedtük őket, majd beállítottuk a kiküldést a hírlevélkezelőben. Minden hírlevél érdekes volt, tovább feszegette a célcsoport problémáit, megoldásokat javasolt, referenciákat közölt.

A hírlevelek végére beillesztettünk egy felhívást. Amennyiben a címzett úgy érzi, hogy változtatni szeretne, kértük, hogy jelentkezzen állapotfelmérésre. Minden kezelés ugyanis ezzel kezdődik. Az első lépés a problémák megoldása felé, ha részt vesz egy állapotfelmérésen. Ennek nyomán lehetséges feltárni a problémákat, azok okait, és egyénre szabott kezelési javaslatokat adni.

Ám probléma adódott! A hírlevelek szépen repültek kifelé, egyik a másik után. A megnyitási statisztika is rendben volt. Az állapotfelmérésre való jelentkezések aránya viszont elmaradt a várttól. Így ez csak fél siker maradt ebben a formában.

Negyedik rész

Offline kiegészítés – szórólapok!

Miközben az eredményekre vártunk, úgy döntöttünk, hogy gyorsítunk a dolgon, és más csatornát is elindítunk ennek érdekében. Ennek módja ezúttal offline volt, készítettünk egy szórólapot, amely arra volt hivatott, hogy felkeltse az érdeklődést a postaládából kivéve.

Ez a szórólap eljutott a környék postaládáiba, és hozott néhány jelentkezőt. Bár ezt kiegészítő metódusnak terveztük, ugyanakkor nem érdemes elvetni ezt a módszert. A sűrűn lakott városi zónákban meglepően hasznos lehet, de több körben érdemes használni. Egy szórólap egyszer bedobva, csak olyan csekély eredményekre képes, mint az újsághirdetés, amit szintén csak egyszer jelentetnek meg.

Ugyanakkor a lakosságot célozva eredményeket hozhat, előnye, hogy aránylag kicsiny költséggel kivitelezhető. Mi nyomdában készíttettük el ezeket a szórólapokat, hogy szépek legyenek. A szórólapozás hozott pár ügyfelet, de azzal több kreatív munkánk nem volt. Miközben a szórólapozás folyt, rákészültünk a következő hadműveletre.

Közben folyamatos posztolás – kommunikáció a honlapon

Miközben ezek történtek, a weboldalon sem állt meg az élet. Hetente, kéthetente 2-3 poszt jelent meg különböző, témába vágó tartalmakkal, amelyeket szívesen olvasnak az érdeklődők. Minden poszt felkerült a facebook-ra, és meghirdettük azokat. Az érdeklődők száma ezért szépen növekedett, a honlap látogatottsága is rendben volt, de az áttörés még váratott magára. Nyilván a sok látogató, és az érdeklődők száma önmagában nem jelent konvertálható eredményt, ezért tenni kellett valamit, hogy az érdeklődőkből kezelésre jelentkező ügyfelek váljanak. Aki eljönnek, megvizsgáltatják magukat, egyre növekvő klientúrát alkotva.

Ötödik rész

Nagyágyú infóanyag kivitelezése

Felmerült, hogy az alkalmazott gyógymód és terápia talán magyarázatra szorul. A weboldalon természetesen minden le volt már írva ekkor részletesen, ugyanakkor azt tapasztaltuk, hogy az érdeklődők az elhelyezett információknak csak kis részével ismerkednek meg. Átfogó információra volt szükség, amelyet az érdeklődők egy nekifutásra áttanulmányozhatnak, részletes bemutatást tesz lehetővé, ennek ellenére nem túlságosan elnyúló, és a laikusok számára is emészthető.

Készült tehát egy olyan tartalmi anyag, amely bemutatta a főbb problémákat és az alkalmazható terápiák módjáról is tájékoztatott. Bemutatta a szakterülettel kapcsolatos elváltozások és fájdalmak okait, illetve a hagyományos és az alternatív gyógyászat hozzáállását, irányzatait.

Majd 30 teljes oldalnyi tartalom született, ami elég bőséges, részletes leírást valósított meg. A szakmai részeken puhítottunk, hogy olvasmányos, érdekes maradjon laikusok számára. Szerkesztettük, ollóztuk, fejezetekre osztottuk.

Ez az anyag elmagyarázta, miért érdemes a különböző gyógymódokat alkalmazni, mit várhatunk azoktól, és pár esetet is megemlített, amelyek pozitív eredménnyel zárultak. Egyfajta olvasmányos, kedvcsináló és enyhén szakmai tartalom született, amely az alkalmazott terápiás módszerek főbb jellemzőit mutatja be. Legfontosabb vonása volt, hogy az információhalmaz egy olvasatra emészhető formában lett összefoglalva. Már csak fel kellett kínálni a célcsoportnak.

Töprengtünk egy kört, vajon mi legyen a formátum? Letölthető pdf, e-book, vagy valami más? Úgy döntöttünk, hogy az elkészült tartalmat a honlapon helyezzük el olyan aloldalokon, amelyek csak regisztráció után lesznek elérhetők. Egyetlen aloldalt kell megnyitni, ahol megtalálható a tartalomjegyzék, majd a címekre kattintva minden egyes fejezet kényelmesen elérhető és olvasható.

Készült mellé egy landing oldal, ahol felkínáljuk az elérhetőséget regisztráció ellenében, nyilván ezt a landing oldalt hirdettük meg, és erre tereltük a hirdetésről érkező érdeklődőket. A landing oldalon elhelyeztünk egy szép grafikát, amely egy könyvet ábrázol, esztétikus formában ajánlva annak tartalmát. A cím ez lett: -” Élet fájdalmak nélkül, – mozgásszervi fájdalmak és stressz oldása”

Tehát úgy terveztük, hogy a regisztráció után az információk elolvasása érdekében újra és újra a honlapon találja magát az érdeklődő. Ha abbahagyja az olvasást és később folytatja, akkor is újra a honlapra érkezik. Így pontról pontra visszatereljük a weboldalra, többször találkozik a márkával, ami bevésődik a fejébe, később régi ismerősként üdvözlik egymást.

Már csak el kellett indítani ezt a folyamatot!

Ennek első lépését egy hirdetés jelenti, amely a közösségi oldalakon jelenik meg. A könyv grafikájával illusztrált hirdetés előre definiált célcsoportnak jelenik meg, akik a hirdetésre való kattintás után egyenesen a landing oldalon találják magukat. A hirdetés naponta több ezer képernyőn landol, s rengeteg érdeklődőt vonz.

A start után örömmel láttuk, hogy ez betalált.

Naponta sokan regisztrálnak, hogy elolvassák a tartalmat. A regisztrációs adatok a levelezőrendszerben landolnak, ahol előre elkészített hírlevelek indulnak a jelentkezők felé megadott sorrendben. Minden hírlevél egy bizonyos témához irányít, amely természetesen ismét csak a honlapon olvasható. A hírlevél és a honlap releváns tartalmainak alján pedig újra ott a felhívás: – „Kérj állapotfelmérést!”

Tehát úgy terveztük, hogy a regisztráció után az információk elolvasása érdekében újra és újra a honlapon találja magát az érdeklődő. Ha abbahagyja az olvasást és később folytatja, akkor is újra a honlapra érkezik. Így pontról pontra visszatereljük a weboldalra, többször találkozik a márkával, ami bevésődik a fejébe, később régi ismerősként üdvözlik egymást.

Már csak el kellett indítani ezt a folyamatot!

Ennek első lépését egy hirdetés jelenti, amely a közösségi oldalakon jelenik meg. A könyv grafikájával illusztrált hirdetés előre definiált célcsoportnak jelenik meg, akik a hirdetésre való kattintás után egyenesen a landing oldalon találják magukat. A hirdetés naponta több ezer képernyőn landol, s rengeteg érdeklődőt vonz.

Ez utóbbi kör teljes sikert hozott.

A honlapon rengeteg érdeklődő landol, napi több százas nagyságrendben. Szépen gyűlnek a feliratkozók, és ennek megfelelően az állapotfelmérések kérése is jó arányban szaporodik. Partnerünk örül, heti menetrendje pedig hamarosan megtelt páciensekkel. Az öröm teljes, mert pár hónap alatt szinte nulláról bevezette márkáját, ami a folyamatossá tett kampánynak és kommunikációnak köszönhetően egyre erősödik. Növekvő bizalom tapasztalható a piac részéről, és szakmai imázsa is egyre magasabban ível.

Most nehezebb időszak következik, mert a növekvő pacientúra ellátása mellett továbbra is szem előtt kell tartani a marketinget, folytatni a megkezdett kommunikációt. Eljön az idő, ahogyan mondják, folyamatosan vágni kell a fát, és egyre kevesebb idő van élezni a fűrészt… – de ez már egy másik feladat.

Hatodik rész

Olvasd el összefoglalva, mi kellett ehhez!

Elhatározás

Amikor van munka, annak mindig örülni kell. Azonban ha több megrendelésre vágysz, akkor érdemes rendszerben gondolkodni. Ennek megalkotása nem pár nap, vagy esetleg pár hét. Érdemes tehát elhatározást tenni, hogy végiggondolod, megtervezed és végigcsinálod. Nyilván nincs egy mindenre ráhúzható sablon vagy weboldal, hirdetés vagy hírlevél, ezeket meg kell alkotni. Valószínűleg nem az első próbálkozás lesz a nyerő. Ezért többször újra kell kezdeni. Ehhez erőt és kitartást kell meríteni, akár újra és újra. Nagyon sokan elhibázzák, mert útközben feladják. Te ne légy ilyen! Ha támogatás és biztatás szükséges, szakmai, marketinges ötletelés, válassz olyat, akitől megkapod. Vannak referenciái, hozzáállása, tapasztalata, és képes átlendíteni a völgyeken, irányt mutatva.

Rendszerben való gondolkodás

Egy honlap nyilván nem lesz elég. Csupán a facebook szintén nem lesz elég. A seo ezen a pályán labdába sem rúg. A helyes nézőpont az egyes online platformokat, mint a honlap, a közösségi csatornák, a hirdetések és a hírlevelek, illetve az ott megjelenő üzeneteket és az azokra adott reakciókat eszközként, rendszerben kezelni. Megfelelő súllyal és sorrendbe állítva, azok működésének összessége hozza a kimagasló eredményeket. Csak nagyon kevesen alkalmazzák ezt így. Remélhetően Te nemsokára közöttük leszel, megerősödő márkával, piaci hírnévvel, és tele ügyfelekkel.

Szakmai kreativitás, rendszeres kommunikáció

Egy prosperáló cégnek nyilván megvan a véleménye saját piacáról. S nem is fél azt hangoztatni. Te is bizonyára otthon vagy saját szakterületeden, mérhetetlen mennyiségű információt tudnál ügyfeleidre önteni, ha lenne, aki meghallgassa. Nyilván nem kell egyetlen ügyfélre önteni minden információdat, nem is lenne értelme.

Azonban a weboldal ehhez remek pályát nyújt, írd hát fel oda, amit szeretnél közölni érdeklődőiddel. Ezek lehetnek szakmai hírek, javaslatok, leírások, hogyan csináld, miért jó ez így jellegű publikációk. Elnevezheted szakmai blognak, mert hát ez pont az.

Az ilyen publikációk egyre növekvő sora remek terepet kínál az érdeklődés kiszolgálásához. Akik szívesen veszik ezeket, azok körében érlelődik a márkád, szakmaiságod. Építs ezzel szakértő imázst! A tartalmak bővülő köre egyre jobb pályát nyújt a keresőrendszer értékeléseihez, ezzel minden erőfeszítés nélkül javíthatod keresőbéli találataidat. Sőt, ez a legjobb módja annak, hogy a keresőrendszer kegyeit elnyerd!

Tömegek elérése, büdzsé tervezése

A honlap posztjait egyenként kiküldheted a közösségi oldalakra, ahol megtalálhatod célcsoportodat. A posztokat hirdetve tömegeket szólíthatsz meg, akik egyetlen kattintásnyira vannak honlapodtól. Kár volna kihagyni ezt a ziccert. Ehhez nyilván hirdetned kell, ami költséggel jár. Azonban vesd össze a hirdetésekre fordított erőforrásokat az eredményekkel, optimalizálj, és látni fogod, hogy hirdetni márpedig kell.

A jól működő vállalkozások mindegyike rendelkezik marketing költségvetéssel, ami nem adhoc jellegű, elsőre talán nem is túl egyértelmű, de hidd el, hogy tervezhető!

Hetedik rész

Ha teheted, kérj segítséget!

A fent leírt folyamatok nem az ördögtől valók, nyilván tanulhatók. Beleáshatod magad, megismerkedhetsz a részletekkel, alkalmazhatod őket. Azonban tudnod kell, hogy a nyúl ürege nagyon mély! Minél jobban beleásod magad, annál több információ, technika, know-how érkezik, amelyek között könnyű elveszni. A mai internet tele van hogyan csináld technikákkal, de rendszert csak kevés helyen találsz. A fellelhető guruk nagy része egyszerűen szélhámos, ígérő ember, aki eltűnik a balfenéken, miután belapátolta a pénzt. Ilyen ez a mai internet…

Persze vannak, akik valóban segítenek!

Olvasd el, mit kaphatsz tőlük – mint ahogy tőlünk is!

Javaslatokat, irányítást

Arra vonatkozóan, milyen célokat érdemes követni, s milyen eszközöket érdemes bevetni ennek érdekében. Így nem futsz plusz köröket, amelyek sokszor távútra visznek, s elveszik a kedved.

Határidőket, projektvezetést

Amikor megvalósításról van szó, a projekt hajlamos olybár elnyúlni, mint a rágógumi. Főleg, ha a főnöknek is van házifeladata. Ki lenne az, aki merészeli számonkérni rajta, ha nem egy pont erre megkért közreműködő? Így sokkal hamarabb elkészül a projekt.

Tisztán látást

A mindennapi munkában egyszerűen rengeteg információval dolgozol. Ez teljesen normális. Azonban amikor arról van szó, mit is kellene mondani, kinek s mikor, legtöbben elvesznek a részletekben. Az egyes kommunikációs fázisok összerendezésében a külső laikus szem sokszor tisztább felismerésekre képes, mint azoké, akik nap, mint nap benne vannak, s nem látják a fától az erdőt.

Stratégiai szemléletet

A fenti folyamatok megalkotása és összehangolása alapvetően nem egyszerű. Ki más tudná ezt észszerűen és hatékonyan megtenni, ha nem egy olyan segítő, aki naponta ilyen kérdésekkel foglalkozik? Ráadásul a tudást átadva Te is érteni fogod, mi miért úgy működik, ahogyan kell. Az ismeretanyagot rendszerbe foglalva szükségtelen sallangok nélkül elsajátíthatod a dolgok működésének mikéntjét. Így a későbbiekben saját magad is módosíthatsz a dolgokon, vagy legalábbis érteni fogod saját rendszered elemeinek működését.

Rendelkezésre állást

A jó segítők nyilván nem tűnnek el. Nem félévre létrehozott garázsvállalkozások, akik ma vannak, holnap meg ki tudja. Aki éveket szán arra, hogy saját magát fejlesztve egyre hatékonyabban tudja kiszolgálni ügyfeleit, s ezt kitartóan, remek referenciákat felmutatva műveli, azt később is megtalálod, amikor újra segítségre lesz szükséged. Az ilyen partnerekkel öröm dolgozni ma és jövőre is. Biztos lehetsz benne, hogy nem maradsz magadra.

Nálunk vannak olyan partnerek, akik 5-10 éve dolgoznak velünk és eszükbe sem jut máshoz fordulni. Bizonyára nem véletlenül. Van rá példa, hogy időközben kezdő cégből regionális piacvezetőkké váltak, mások országos szinten is elismert vállalkozások.

A fenti példa és javaslatok mindennapos munkánk részei

Nyilván szívesen elkészítünk egy-egy weboldalt, e téren több jelentős díjjal, kitüntetéssel büszkélkedhetünk. Mégis, leginkább arra vagyunk büszkék, amikor partnereink beszámolnak arról, hogy az alkalmazott marketing metódusoknak köszönhetően hogyan ível felfelé vállalkozásaik eredménye. Az igazi pályánk a marketingtámogatás!

Ezért legjobb partnereink hetente konzultálnak velünk, hónapokig, sőt évekig együttműködünk, mert az élet és a piac változik. Ezekre a változásokra pedig profi válaszokat illik adni. Partnereink azért kedvelnek bennünket, mert időről időre hasznos javaslatokat és közreműködést kapnak, tapasztalatainkra pedig szilárdan támaszkodhatnak. Egyfajta külsős marketingtanácsadóként működünk közre, bizonyítottan működő módszerekkel ismertetjük meg őket, és alkalmazzuk azokat napi kommunikációjuk során.

Neked és cégednek vajon miért ne lehetne ilyen stratégiája, amely naponta szállítja az ügyfeleket? Miért ne turbóznád fel online kommunikációdat, hogy jobban szaladjon a szekér?

Számodra is nyitva a pálya!

Egy ilyen együttműködés elindításához először is konzultálnunk kell. Fel kell mérnünk az igényeidet, meg kell találnunk a követendő célokat, a közös munka módjait, meg kell találnunk a közös hangot. Ennek első lépése egy zavartalan beszélgetés, ami történhet személyesen, vagy online. Ehhez érdemes időpontot egyeztetni, hogy az adott időben teljes figyelmünket Neked szentelhessük.

Ha nyitott vagy erre, nyugodtan hívj telefonon!
Magam fogom fogadni hívásodat!

Ez fog történni

Ez a gomb mobilon azonnal hívást indít. Ilyen egyszerű! Telefonon megbeszéljük, mikor lehet alkalmas az időpont, hogy egyeztessünk Rólad, céljaidról. S persze arról, hogyan tudnánk együttműködni eredményeid fellendítése érdekében.

Gergely Gábor, Marketing Időgép

Baráti üdvözlettel:

Gergely Gábor
Online kommunikációs tréner
Alphadesign, +36 305 658 658

Rövid bemutatkozás

Nevem Gergely Gábor, vállalkozásom élén már 18 éve dolgozom azon, hogy ügyfeleink kommunikációja kiemelkedő legyen, és ennek köszönhetően a feléjük áramló kereslet növekedjen.

Díjak, elismerések, amelyekre büszkék vagyunk:

  • ÉvHonlapja Fődíj 2019

    Magyar Marketing Szövetség

  • ÉvHonlapja Minőségi díj 2017

    Magyar Marketing Szövetség

  • Üzleti Megbízhatóság Fődíj

    Együttműködő Vállalkozók Szervezete

Less meg pár üzleti pillanatot!

Korábbi partnereink írták

„Megnyugtatóan harmonikus, ugyanakkor élettel teli, jól felépített honlap lett a végeredmény. Minden kérésem, igényem megvalósult gyorsan és pontosan. Ezúton is köszönöm szépen!”

“Mindenkinek jó szívvel ajánlak titeket. Amit leegyeztettünk mind tematikailag, mind határidőileg, mindig elkészült. A tapasztalt szakmaszeretet pedig inspirálóan hat, és jó iránytű.”

“Jól esett, amikor proaktív módon bátran nyúltatok a tőlünk kapott anyagokhoz, de bizalommal tudtuk jelezni, ha valamit másként szeretnénk. Azt tettétek hozzá, ami hiányzott, nem többet, és nem kevesebbet.”

„Örülök, hogy végre megtaláltam a partnert, akire biztosan számíthatok. Amit kaptam, az minden szempontból kiemelkedő. Ajánlom őket, ha Te is lelkiismeretes, tudatos elvek szerint dolgozó webes partnert keresel.”

„Örülök, hogy titeket választottalak, nem is gondoltam volna, hogy ilyen gördülékenyen mehet egy honlaptervezési folyamat. Elégedett vagyok, a jövőben is csak veletek fogok dolgozni ezen a területen.”

„Köszönöm, letisztult, igényes munkát vehettünk át, aminek igazán örültünk. A jövőben is bizalommal fordulok hozzátok és szívvel ajánlom tovább munkátokat…”

“Számomra váratlan és hihetetlen volt, hogy mindig betartottátok a határidőket és a megbeszélteket.”

“A heti konzultációk nagyon fontos elemei a közös munkának, amikor élőben is találkozunk még ha online történik is. Mire már épp leülepednék, Te jössz néhány új inspirációval és akkor nekem is jobban gurul tovább a szekér.”

Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez