Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”
Teljes stratégia, 1. lépés:

Így intézd, hogy pillanatok alatt figyelmet szerezz honlapoddal!

szép honlap, marketing üzenet

01. lépés

Ragadd meg a figyelmet, és el ne engedd!
Ha sikerül azonnal megragadni érdeklődőid figyelmét weboldaladon, eszükbe sem jut idejekorán elkattintani, inkább szépen elolvassák ajánlataidat. Nem is hinnéd, hogy ez mekkora előny! Hiszen eközben érik fejükben a döntés, ami a javadra szól…

Ha az érdeklődők egy profin prezentált imázzsal találkoznak, az sokkal nagyobb bizalmat szül, és rátesz még egy lapáttal ajánlatod vonzó mivoltára. Egy jól tálalt imázs már brand, amit könnyű megjegyezni, jó teljesítést és garantált színvonalat tolmácsol. Egyszerű azonosulni vele, és természetesen könnyű emlékezni rá. A honlap a márka építésének kihagyhatatlan kelléke.

A weboldalad kétféle módon marasztalja látogatóidat. Olvasd el hogyan!

1. Remek üzenetekkel, amelyek miatt látogatód magára ismer

Úgy érdemes fogalmazni, hogy minden, amit az érdeklődő olvas, róla szóljon. Az ő problémáiról, azok megoldásáról és az ígéretről, hogy nálad a legjobb megoldást kapja. Nem kell túlságosan elegánsan fogalmazni, helyette olyan üzenetek írj, hogy azt olvasva a célcsoportod azonnal magára ismerjen. Nevezd meg őket, írd fel a legégetőbb problémát vagy a legjobb hasznot, amit csak lehet, és azonnal kínáj rá megoldást! Egy példa:

„Tapasztalt vendéglátósként nem kell többé bosszankodnia a munkaerőhiánytól! Olyan felszolgáló kollégákat biztosítunk, akik örömmel fognak Önnél dolgozni, ráadásul szükség esetén 1 napon belül küldünk újabb létszámot…”

Ebben a mondatban minden benne van, a célcsoport, a probléma és a megoldás.
De elhiszik ezt Neked? Mert a leendő ügyfelek, vevőknek mindig vannak fenntartásai…

Tudatosan vagy tudat alatt attól tartanak, hogy:

– Nem jó szolgáltatást, terméket kapnak
– Nem megfelelő kiszolgálást kapnak

Ezért honlapodnak arról kell szólnia, hogy pillanatok alatt észrevegyék, itt tényleg róluk van szó, az ő igényeikről és a valóban jó megoldásról. Intézd úgy, hogy honlapod kiállásával és tartalmaival meggyőzze őket arról, hogy profi szolgáltatást, megfelelő terméket, ügyintézést és kiszolgálást kapnak Nálad!

A figyelmet ezzel bár megszerzed, de kell valami más is, ami azonnal tolmácsolja, hogy ajánlatod komolyan vehető. Olvass tovább, most következik!

2. Szép honlap meggyőző kiállással – bizalom első ránézésre!

Sohasem állítottam, hogy bárki venne tőled bármit, csak mert szép honlap képviseli vállsalkozásodat az interneten. Azonban egy pongyolán összerakott weboldalt látva könnyen felmerülhet a kérdés, – miért fordulnék pont ezekhez? Vajon hogyan leszek kiszolgálva, milyen lesz az ügyfélszolgálat, hogyan teljesítenek, ha láthatóan saját megjelenésükre sem adnak igazán?

Egy esztétikusan kiemelkedő honlap viszont pontosan azt az érzést közvetíti, amit szeretnél. Kiválóan teljesítő, igényes munkát végző cég képét tolmácsolja. – Hiszen ha már a weboldalra is ilyen figyelmet fordítanak!

Egy grafikusan is kiemelkedő, szép honlap ezért nagyszerűen alátámaszja céged imázsát, remek bizalomépítő tényező. Képes arra, hogy kiemelje cégedet, vállalkozásodat a tömegből. Ha sikerül ezt elérni, akkor figyelmet szerzel, a piacod megjegyzi nevedet, honlapodat, és fentebb kerülsz a listán azok között, akiket érdemes megkeresni.