• Cégünk eredményeinek motorja?

    A honlap és az online kommunikáció! Te is szívesen nyilatkoznál így?

Milyen jó lenne örömmel figyelni az eredményeket, amikor a honlap köré épített marketing kommunikációs rendszer egyre másra delegálja cégedhez a leendő vevőket, partnereket!

Hogyan állíthatnád céged szolgálatába a weboldalt – marketing rendszert építve -, ismertté téve márkádat, felpörgetve a forgalmat, jól mérhető eredményekkel gazdagodva?

marketing rendszer

Majd két évtizedes tapasztalattal leírtam, hogyan érdemes felépítened a weboldal köré ezt a marketingstratégiát, milyen eszközökkel és fordulatokkal érdemes építkezni, hogy kiélezett üzleti eszköz legyen a kezedben!

Ismerd meg egy valóságos, ma is működő vállalkozás marketing rendszere alapján!

Olvasd el, hogyan valósítható meg, hogy ügyfeleid akkor is a Te céged, szolgáltatásaid mellett döntsenek, ha áraid nincsenek a földig engedve! Sőt, akár drágábban is értékesíthetsz, mint a versenytársak! Húzd le a vécén az árakciókat, és olvasd el, hogyan vésődhetsz bele az ügyfelek tudatába, hogy amikor dönteniük kell, akkor nyilvánvaló módon Te és céged jusson eszükbe!

Így nyilatkoznak páran azon ügyfeleink közül, akikkel megalkottuk, bevezettük ezt a kommunikációs stratégiát!

online stratégia

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Ma piaci szegmensének jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Azóta is rendszeresen konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Meglévő vállalkozást erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. Kétszámjegyű növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával. Hetente konzultálunk.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Márkát építve

Anikó természetgyógyászként segít az embereken. Az indulás után pár hónappal bevezetett márkával, hétről hétre növekvő klientúrával rendelkezik és tele a naptára. Boldogabb nem is lehetne!

“A heti konzultációk nagyon fontos elemei a közös munkának, amikor élőben is találkozunk még ha online történik is. Mire már épp leülepednék, érkeznek a további inspirációk, és újra jobban gurul tovább a szekér.” – dr. Détári Anikó, testelixir.hu

marketing rendszer

Ebben az infócsomagban elolvashatod, hogyan építs fel egy olyan automatikus marketingrendszert weboldalad köré, amely képes ajánlataidat hatásosan bemutatni célcsoportodnak, meggyőzni őket arról, hogy nálad van a legjobb megoldás problémáikra vagy igényeikre. Bemutatja, hogyan lehetsz képes megkérdőjelezhetetlen, erős márkát építeni a piacodon. Ez a bevezetett rendszer végeredményben hosszú időn keresztül beavatkozás nélkül tereli hozzád és cégedhez az elhatározott, fizetőképes vevőket, ügyfeleket.

– Ugye, jól hangzik? Megtörtént példát vesézünk ki benne, bizonyított metódusok érkeznek. Olvasd el, fordítsd saját hasznodra!

Neked és cégednek vajon miért ne lehetne ilyen stratégiája, amely naponta szállítja az ügyfeleket? Miért ne turbóznád fel online kommunikációdat, hogy jobban szaladjon a szekér? Vajon cégvezetőként vállalkozóként ellensége lennél saját magadnak, elengedve egy olyan infót, ami a további fejlődést és gyarapodást ígér?

Jelentkezz érte most!

Ha szívesen elolvasnád mi kell ahhoz, hogy hatékonyan megvalósíts egy eredményes, online kommunikációs rendszert, olvasd el ezt az ismeretanyagot, ami olvasmányosan foglalja össze a legfontosabb lépéseket. Ráadásul nem elméleti síkon ötletel, hanem egy bejáratott, ma is működő rendszerrel ismertet meg!

Ez fog történni

A gomb megnyomása után felugró ablak jelenik meg, amelyben kérem add meg e-mailcímedet, nevedet.
Rendszerünk levélben elküldi a hozzáférést.

Gergely Gábor, Marketing Időgép

Baráti üdvözlettel:

Gergely Gábor
Online kommunikációs tréner
Alphadesign, +36 305 658 658
marketingidogep.hu

Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez
Hogyan vett repülőrajtot egy induló vállalkozás, és vált jelentős céggé, hogyan erősödött meg egy másik...
Olvasd el, hogyan csináltuk,
és fordítsd saját hasznodra!
Részletes esettanulmányt olvashatsz pár pillanat múlva. Kérem, írd be, milyen névre, milyen e-mailcímre küldhetjük?
Hozzájárulok email, edm küldéséhez