Marketing Időgép:
„Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”

Igényes hírlevél, kiváló cég?

hírlevél, kommunikáció, hírlevélküldő rendszer

A szép, esztétikus levelek azt üzenik, hogy céged igényes. Időt fordít rá, hogy a céges üzenetek már csak ránézésre is egy megbízhatóan teljesítő vállalat képét mutassák. Az összeszedett képet mutató hírlevelek emelik céged iránt a bizalmat, alátámasztják imázsát. Ha eddig csupán szöveges leveleket küldtél, itt lehet az ideje, hogy tovább lépj, és ezután szépen tervezett grafikus leveleket küld partnereidnek, vagy feliratkozóidnak. Olvasd el, hol kezdheted!

Erre való a hírlevélküldő rendszer

Képesek sok címzettnek úgy elküldeni a leveleket, hogy mindenki névreszólóan kapja meg a saját levelét, miközben Neked csak egyszer kell megírni azt a bizonyos levelet. Lehet, hogy egyszerre sok címzettnek küldesz el egy levelet. Ez a körlevél. Másrészt minden egyes címzettnek elküldhetsz több levelet egymás után. Ráadául nem egyszerre. Például ma reggel Gipsz Elemér megkapja az első levelet, mert feliratkozott tegnap a honlapon. De Mókás Miklós már a múlt héten feliratkoztott, ezért neki már a harmadik levelet kell elküldeni. Szerinted több száz feliratkozómál ki tartja ezt észben? Kell egy ilyen hírlevélküldő rendszer!

Akár ezeket is választhatod!

Ha körülnézel a weben, láthatod, hogy vannak ilyen rendszerek. Ezért talán jó lenne tudni, melyiket érdemes választani. Ha tőlem kérdezed, kettőt tudok Neked javasolni, amelyekkel már dolgoztam. Ilyen a Mailchimp és a GetResponse. Mindkettőt számos ügyfélünk weboldalához csatoltuk már, így vannak tapasztalataink.

A Mailchimp hírlevélküldő rendszer

Ezvolt az első, amelyik elcsavarta a fejemet. Percek alatt olyan klassz grafikus hírlevelek kattinthatók össze vele, hogy öröm dolgozni velük. Mindezt nulla programozói tudással végezheted. Címlistádat csoportokba rendezheted, kiküldendő leveleidet pedig automata sorba állítod. Majd összesorolod, melyik címcsoportnak kell kiküldeni a leveleket egymás után. Ezzel el is mondtam a dolgok nagyját. Ha ráérzel, hogyan dolgozik, banálisan egyszerűnek fogod találni. A Mailchimp -pel csak egyetlen gond van. Sajnos nem beszél magyarul. Angolul kell bűvölni a felületet. Aki persze legalább alapszinten ért angolul, annak nem lesz nehézsége ezzel.
A Mailchimp 500 feliratkozóig ingyenes ha csupán körlevelezésre használod. Amennyiben előre megírt és időzített hírleveleket szeretnél küldeni, úgy 500 címzettig 10 dollár, 2000 címzettig pedig 20 dollár a havidíja. Ennek ellenében teljesen profi, mobilra optimalizált, színes szagos leveleket küldhetsz teljesen automatikus módon.

A Getresponse

Az általam javasolt másik hírlevélküldő a GetResponse. Ez is elég nagyszerű, bár nincs olyan szép, mint a Mailchimp. Ennek ellenére nagyon hatékony hírlevélküldő rendszer, és van még két előnye. 30 napig díjtalanul kipróbálhatod és igenis beszél magyarul! Díja 1000 címzettig 15 dollár, 5000 címzettig 50 dollár havonta. Mindkét rendszer képes arra, hogy feliratkozó űrlapokat biztosítson honlapod számára, és a weboldalon feliratkozottakat átemelje rendszerébe. Lehet, hogy szívesen megkérdeznéd, miért ezt a kettőt ajánlom? Mert ezek világszinten is a legnagyobbak közé tartoznak, és az általam is forrón ajánlott WordPress rendszerek kiváló kapcsolatot biztosítanak a feliratkozók adatainak ezekbe a rendszerekbe való továbbítására.

Vagyis a lényeg:

Kitalálod, mivel lehet rávenni célcsoportodat, hogy feliratkozzon honlapodon. A hírlevélküldő rendszer által generált formot elhelyezed honlapodon, segítségével a feliratkozottak adatai azonnal a hírlevélküldő rendszer megfelelő címzettjei között landolnak. Már csak meg kell írnod a hírleveleidet sorba állítanod őket, miután megtervezted, hogy melyik levélben mit ajánlasz, mit javasolsz a címzetteknek. A hírlevélküldő pedig kiküldi a leveleket, mindegyiket a megfelelő címzettnek, pont akkor, amikor kell. Így szépen pár naponta egy-egy érdekes levéllel fejben tarthatod cégedet, ajánlataidat, márkádat. Aki egyszer feliratkozott Nálad, nehogy elfelejtsen. Végül egyszer majd talán vevő, partner lehet belőle, ugye? Mit gondolsz, ki fog eszébe jutni, amikor valami olyasmit keres, amit Te árulsz?