Close
több vevő

Több ügyfelet is ki tudnál szolgálni?

Ragyogó online stratégia segít ebben, egyszerű, követhető és bevált!

A cégek jó része megpróbál több vevőt vonzani alacsonyabb árakkal. Pedig kifizetődőbb azokkal foglalkoznod, akik a jövőben lehetnek ügyfeleid, pár héttel, hónappal később… – Nem csupán sokkal többen vannak, de ha időközben bizalmat szerzel náluk, megjegyeznek, megismernek, és amikor eljön a megrendelés ideje, csak Téged akarnak, senki mást!

Ragyogóan bevált online stratégia,

ami hozzád köti a holnap vevőit, ügyfeleit, megvalósítására pedig a honlap és az internet a legjobb terep!
Neked is lehet ilyen weboldalad, amit így felépítve, kiszámítható módon tereli cégedhez a vevőket, ügyfeleket!

Ez a két partnerünk megengedte, hogy kibeszéljük az alkalmazott stratégiákat!

Így tettek szert prémium vevőkre, kétszámjegyű fejlődésre

Prémium vevők, akik felismerik a céged értékeit, alkudozás helyett hajlandóak magasabb áron vásárolni, és hálásak a kiváló, lelkiismeretes teljesítésért. Ráadásul többnyire visszatérő vevőkké válnak. Te is ilyen ügyfelekre vágysz?

online stratégia

10 milliós bevétel hetek alatt

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Kezdő vállalkozásként néhány hónap alatt átlépték a havi 10 milliós bevételt, mára piacának ismert cégeként ünnepli az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Máig hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

30% növekedés 1 év alatt

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% bevételnövekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiákkal. Elmaradtak az árvadász érdeklődők, vevőik szívesen kifizetik a magasabb árszínvonalat. Máig rendszeresen együttműködünk.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Olvasd el hogyan sikerült ezt elérni!

Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.

Kattintok, elkérem!

Szívesen erősítenél az interneten?

Ehhez biztosan számítanál saját céges weboldaladra. Képzeld magad oda, hogy büszkén figyeled, ahogyan naponta érkeznek az érdeklődők, akik közül egyre jobb arányban kerülnek ki vevők, partnerek.

Ehhez pedig annyira jól jönnének a hatékony online eszközök! Honlap, hirdetések, vonzó ajánlatok, közösségi kommunikáció!

Néhány dolog visszafog

Azonban egy sor dolog visszafog, lelombozza a lendületet. Amikor a megvalósításra kerül sor, sokaknál bizonytalanság lesz úrrá. Néhányan egészen egyszerűen lefagynak, amikor belebonyolódnak a folyamatokba, elvesznek az eszközök tengerében, vagy csak azért, mert egészen egyszerűen nem látják a következő lépést.

Gyakran ezekre panaszkodnak

  • Nem tudom mit írjak a honlapra, hogy megnyerő legyen!
  • Nem tudom, hogyan kellene frappánsan tálalni, hogy vonzó legyen!
  • Nem tudom, hogyan kellene hirdetnem, hogy eredményes legyen!
  • Egyre bonyolultabb ez az egész!
  • Nem tudom, végül is hogyan mérhetném az eredményeket!

Vannak jó példák, nézd meg ezeket!

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként szerette volna minél hamarabb sínre tenni az üzletmenetet. Azonban a kezdeti idők nem voltak egyszerűek. Hirdettek itt-ott, rádió, újság… – de az igazi forgalom az online kommunikáció felpörgetésével érkezett meg. Ma bőséges havi büdzsével dolgoznak, és piacuk meghatározó szereplőivé váltak.

Évek óta működő cégként

A G-TA Kft. kisvállalkozásként takaréklángon üzemelt. Aztán hirtelen, egy év alatt kétszámjegyű nevekedést produkáltak, és a következő évben még erre is ráfejeltek. A cégvezetőnek kisimult a homloka, büszke az eredményekre. Eltűntek az árvadász érdeklődők, kevesebb árajánlatot készítenek, de az elfogadási arány nagyot nőtt. Színvonalasabb vevőkört szolgálnak ki, magasabb profittal.

Esettanulmány

Olvasd el részletesen, hogyan sikerült ezt elérni!

Esettanulmányunkban részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.

Kattints az esettanulmányokért!

Nézd meg, mit mondanak ezek a cégvezetők ma!

“Egy honlapért jöttünk, de az még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működő új stratégiánk volt. Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni, azóta is rendszeresen konzultálunk”

Mulik SándorOpen Doors

“Hamar rávezetett, hogyan kell kommunikálni saját weboldalunkon. Ajánlom ezt a fajta együttműködést annak, aki ki mer állni a sorból, és többre vágyik, mint a versenytársak!”

Kanizsár KrisztiánG-TA
ElőzőKövetkező

Olvasd el, honnan indultunk!

Olvasd el, milyen körülmények vezettek oda, hogy ma ezek a cégvezetők nyugodt, stresszmentes életet élnek, mert cégük eredményei kiszámíthatóan érkeznek az internetes kommunikáció átalakításának köszönhetően. Ma már pontosan tudják, milyen eszközöket érdemes használniuk, amelyek cégük eredményeit bővítik.

Olvasd el, mit tettek, hogyan vezették be!

Az onlinemarketing olyan mint a füst! Jó nagyra száll és pont a lényeget takarja el. Ha elolvasod e két vállalkozás jó példáját, Te is látni fogod, hogy szerteágazó, beláthatatlan technikák helyett célirányos, és követhető marketing taktikákkal nagyszerű eredményeket érhetsz el Te is!

Ez a két partnerünk megengedte, hogy kibeszéljük az alkalmazott stratégiákat!

Így tettek szert prémium vevőkre, kétszámjegyű fejlődésre

Prémium vevők, akik felismerik a céged értékeit, alkudozás helyett hajlandóak magasabb áron vásárolni, és hálásak a kiváló, lelkiismeretes teljesítésért. Ráadásul többnyire visszatérő vevőkké válnak. Te is ilyen ügyfelekre vágysz?

online stratégia

10 milliós bevétel hetek alatt

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Kezdő vállalkozásként néhány hónap alatt átlépték a havi 10 milliós bevételt, mára piacának ismert cégeként ünnepli az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Máig hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

30% növekedés 1 év alatt

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% bevételnövekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiákkal. Elmaradtak az árvadász érdeklődők, vevőik szívesen kifizetik a magasabb árszínvonalat. Máig rendszeresen együttműködünk.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Olvasd el hogyan sikerült ezt elérni!

Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.

Kattintok, elkérem!
Scroll to top
A weboldal cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Ehhez kérjük hozzájárulását.
Adatvédelmi tájékoztatóElfogad.
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT