Ez a két partnerünk megengedte, hogy kibeszéljük az alkalmazott stratégiákat!
Így tettek szert prémium vevőkre, kétszámjegyű fejlődésre
Prémium vevők, akik felismerik a céged értékeit, alkudozás helyett hajlandóak magasabb áron vásárolni, és hálásak a kiváló, lelkiismeretes teljesítésért. Ráadásul többnyire visszatérő vevőkké válnak. Te is ilyen ügyfelekre vágysz?
10 milliós bevétel hetek alatt
Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Kezdő vállalkozásként néhány hónap alatt átlépték a havi 10 milliós bevételt, mára piacának ismert cégeként ünnepli az évfordulókat.
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Máig hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors
30% növekedés 1 év alatt
Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% bevételnövekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiákkal. Elmaradtak az árvadász érdeklődők, vevőik szívesen kifizetik a magasabb árszínvonalat. Máig rendszeresen együttműködünk.
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.
Olvasd el hogyan sikerült ezt elérni!
Részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.
Szívesen erősítenél az interneten?
Ehhez biztosan számítanál saját céges weboldaladra. Képzeld magad oda, hogy büszkén figyeled, ahogyan naponta érkeznek az érdeklődők, akik közül egyre jobb arányban kerülnek ki vevők, partnerek.
Ehhez pedig annyira jól jönnének a hatékony online eszközök! Honlap, hirdetések, vonzó ajánlatok, közösségi kommunikáció!
Néhány dolog visszafog
Azonban egy sor dolog visszafog, lelombozza a lendületet. Amikor a megvalósításra kerül sor, sokaknál bizonytalanság lesz úrrá. Néhányan egészen egyszerűen lefagynak, amikor belebonyolódnak a folyamatokba, elvesznek az eszközök tengerében, vagy csak azért, mert egészen egyszerűen nem látják a következő lépést.
Gyakran ezekre panaszkodnak
Nézd meg, mit mondanak ezek a cégvezetők ma!
Esettanulmány
Kérd el, fordítsd saját hasznodra!
Esettanulmányunkban részletesen leírtam azokat a lépéseket, amelyeknek köszönhetően a két cég eredményei nőttek. Kérd el, olvasd el Te is! A gomb megnyomása után megadhatod e-mailcímedet, ahova elküldjük a linket.