Marketing Időgép:
“Szerezd meg a HOLNAP ügyfeleit már MA!”
Teljes stratégia, 4. lépés:

A szakmaiság prezentációja – Mutasd meg, hogy profi vagy a témában!

imázsépítés

04. lépés

A szakmaiság prezentációja

Építs szakértő imázst, erre kiváló pálya weboldalad!

Cégvezetőként természetes törekvés, hogy az adott terület szakértőjeként tekintsenek rád és cégedre az érdeklődők! Ha gyorsan tudatosítod ezt a honlapon, azzal az bizalmat építesz. Aki pedig bizalmat szavaz, az többnyire hajlandó drágábban is vásárolni.

A weboldalon rendszeresen megjelenő szakmai információk ezért szépen támogatják szakmaiságodat. Olyan cég képét tolmácsolják, amelynek van véleménye saját területének történéseivel kapcsolatban és nem is fél azt hangoztatni. Erre kiváló pálya weboldalad és egy remek szakmai blog!

A profi, keresőbarát blog egyedivé teszi cégedet, vállalkozásodat

A jól vezetett, keresőbarát blog üzleti előnyt jelent, és kevés cég publikál hiteles módon, rendszeresen. Pedig megéri. Olvasd el, hogyan vezess kiemelkedő blogot, ami a versenytársak fölé emel, és vevőket, ügyfeleket hoz cégednek!

A blog marketing csatorna!

Az egyre frissülő tartalmakkal rendszeresen megszólíthatod célpiacodat, olyan emberekhez juttathatod el információidat, akik érdeklődnek a téma iránt. Vedd észre, akik elolvassák publikációdat, azok jó eséllyel beletartoznak célcsoportodba. Rendszeres publikációkkal erősítheted márkádat, illetve annak ismertségét, alátámaszthatod hozzáértésedet. Egy jól vezetett, rendszeresen frissülő blog alátámasztja imázsodat, amit tolmácsolni szeretnél. Szépen gyarapodó információs szigetté változtathatja weboldaladat, amit érdemes felkeresni a jó infókért. A visszatérő olvasók között pedig ott vannak potenciális partnereid, ügyfeleid.

A blog és a keresőrendszerek barátok. Használd ki!

A blog szépen gyarapodó, témába vágó szakmai tartalmat jelent, amivel a keresőrendszer kegyeibe férkőzhetsz. Ezért érdemes megtervezni, miről írj. Az egyes blogbejegyzésekbe belecsempészheted a leggyakoribb keresőkifejezéseket, amikkel az internetezők témáid után kutatnak a gugli oldalain. Sőt, jól teszed, ha úgy irányítod a témákat, hogy minden blogposzt egy-egy ilyen keresőkifejezés köré legyen felépítve. Így a későbbi keresőoptimalizálással kapcsolatosan lényeges mennyiségű munkát spórolhatsz meg, ha így előre megtervezed a témákat. A WordPress blog motorja kényelmes blogolást tesz lehetővé, kényelmesen lehet vele bánni. A rendszeres blogolással hatalmas tartalmi és szakmai információ gyűlhet össze, amit jó terepet nyújt a keresőrendszer elemzéseihez. Meg fogja hálálni remek helyezésekkel, a tartalom kiváló értékelésével.

Ha előkelő helyet szeretnél weboldaladnak a keresőrendszer oldalain, akkor a blogolás remek módja ennek!

Miről írjak? Inspirációk…

Még pár gondolat erejéig maradva a kulcskifejezéseknél, akár körülnézhetsz, végiggondolhatod, melyek a leggyakoribbak. Ezek önmagukban is meglehetősen jó ötleteket és inspirációt nyújtanak.

További inspirációt szerezhetsz, ha magad is olvasol a témában, s akár a beérkező hozzászólásokból is szerezhetsz ötleteket. Jó irányt mutat a kommentelők véleménye. Bizonyára profi vagy saját területeden, meríthetsz ötleteket saját munkádból, vagy nyitott szemmel járva a világban, biztosan észreveszel olyan dolgokat, amelyekről érdemes írni. Az újságok, szakmai magazinok is bőven adnak ötleteket, amiket azon nyomban beleírhatsz a telefonodba, nehogy elfelejtsd őket. Ha lelkiismeretesen csinálod, akkor hamarosan egy egész sor ötlet fog felsorakozni a listádban.

Így légy eredeti!

A téma iránt érdeklődők szeretnek olvasni, de leginkább azzal foghatod meg a figyelmüket, ha stílusában is eredeti olvasnivalóval kínálod meg őket. Az eredeti tartalom nem minden esetben jelenti azt, hogy új tartalmakat kell létrehoznod. A célcsoport gondjai vagy elvárása általában nem változik gyorsan. A tegnapi megoldás nagyrészt jó lesz ma és holnap is, de hát mégsem lehet ugyanazokat a gondolatokat ismételgetni.

Ezért, még ha olyan posztot írsz, amely egy általános megoldást részletez, kár volna átvenned más blogírók gondolatait, inkább a sajátodra támaszkodj. Szépen gondold át, mire vágyik a célcsoportod, milyen problémát old meg ajánlatod, miért nagyszerű az adott megoldás!

Ha ezek mentén építed fel adott tartalmadat, akkor jó esélyed van rá, hogy tényleg eredeti, vonzó posztokat sikerül írni, amelyek segítenek elérni célodat.